poniedziałek, 5 maja 2014

House of Cards - May Challenge

Hello,
Today a new challenge on the blog "House of Cards". Here are our inspiration.
Witam,
dzisiaj rozpoczęło się nowe wyzwanie na blogu House of Cards. Mamy taką  inspirację.
 My card:
 Wybrałam kolorystykę i motyw ptaka. Gdy pierwszy raz zobaczyłam tą paletę barw wpadłam w panikę 
- to nie moje kolory!!! Ale stopniowo zaczęłam dobierać dodatki, by pasowały kolorystycznie.
   Myślę, że mi się udało :)

Zapraszam do udziału w zabawie - przypominam, że wykonujemy kartkę w stylu zabawnym lub vintage/shabby. Więcej na temat stylów można przeczytać tutaj. Czekamy na Wasze do 18 maja.

Have fun with us. If you need more inspiration you have to visit the blog House of Cards.

4 komentarze:

  1. Ależ fajnie to zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. I said it on FB and I'll say it again--LOVE, LOVE, LOVE!!! This is STUNNING--I adore that amazing bow and all the texture! HUGS and have a great rest of the week! :) Mynn xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście świetnie sobie poradziłaś (ja bym tak nie dała rady), ale ... przepraszam za szczerość... rzeczywiście to nie Twoje kolory - inne Twoje prace zdecydowanie bardziej chwytają za serce. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka, ale kolorystyka wyzwania dość trudna, jak dla mnie. Może dlatego, że nie przepadam za takim połączeniem. Ale tobie udało się to wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!