piątek, 18 kwietnia 2014

Wielkanocny domek

Dzisiaj chciałam pokazać domek przygotowany dla Something Tattered. 
Baza pochodzi z Wycinanki, okleiłam ją Pastelem trzy oraz ozdobiłam maskami, tuszami i oczywiście stemplami ze sklepu Something Tattered. 
Mój ptaszek siedzi przed domkiem bo w środku nie ma dla niego miejsca, 
zresztą teraz taka piękna pogoda.
Sam domek ma otwierany dach, można do środka włożyć coś słodkiego, u mnie słodkości będą w niedzielę, teraz tylko jajka ozdobione malutkimi kwiatami.
Do ozdobienia budki użyłam stempli ze sklepu Something Tattered:
 Pozdrawiam :*

 I would like to share my project in the challenge:
I Am Roses Challenge Blog
Flowers are from these sets:
100 Small Mixed Pink Brown Paper Flowers   
100 Mini Mixed Rainbow Pastel color Paper Flowers

18 komentarzy:

  1. rozkoszny domek :) pozdrowienia i Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny domek! Najbardziej podoba mi się sprytnie otwierany daszek. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wiosenny domek.Ja też dziś siedziałam przed domem,jak ten ptaszek:)Radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny !!!! spokojnych świąt !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wycinankowe domki są bajeczne! Też już dwa takie ze słodkościami popełniłam :) Twój domek bardzo mi się podoba, cudne kolorki, no i te stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech Zmartwychwstanie Pańskie,
    które niesie odrodzenie duchowe,
    napełni wszystkich spokojem i wiarą,
    da siłę w pokonywaniu trudności
    i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość...

    Słonecznych świąt życzy Dorota 71 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,serdecznych spotkań w gronie rodziny
    oraz wesołego Alleluja.

    Pozdrawiam ciepło i z serca-Peninia

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning bird house!! Thanks for joining us at I Am Roses.
    kate

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutely gorgeous. Love the way you have done the brickwork. Nicola x

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful birdhouse! Thanks for joining the I Am Roses Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stunning! Thanks for sharing your creation over at IAR

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous birdhouse! Love it! Thank you for joining our IAR challenge and good luck! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This birdhouse is wonderful! Well done!

    Mariangela ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!