wtorek, 1 kwietnia 2014

To nie Prima Aprilis

Z pewnych powodów postanowiłam podzielić się kilkoma drobiazgami z Wami :)
 W paczuszce znajduje się:
zestaw papierów i dodatków (Format 20x20cm)
 mały wykrojnik
dwa foldery do embossingu
delikatne półperełki
charms czyli metalowe zawieszki
garść kwiatów
kilka stempli - napisów
puder do embossingu

 Co trzeba zrobić by zapisać się na tą paczkę?
  • Pierwsze zadanie to wyrazić chęć udziału w zabawie w komentarzu pod postem - 
do 19 kwietnia do godz. 23.59
  • Umieścić informację o candy na swoim blogu - można w postaci osobnego postu lub zawiesić fotkę na pasku bocznym,
  • W komentarzu odpowiedzieć na jedno pytanie: JAKI JEST TWÓJ ULUBIONY STYL TWORZENIA?  
Czy lubicie wykonywać prace w stylu vintage, shabby, eleganckim albo Clean & Simple (CAS)? 
Jestem bardzo ciekawa Waszych komentarzy.

Losowanie i wyniki będą na blogu 20 kwietnia po godz. 20.00.

72 komentarze:

  1. I normally makes simple and clean card. Thanks for the chance to win this sweet candy giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ,te "pewne powody" to zapewne jakieś radosne wydarzenia ,które się przytrafiły. Z chęcią ustawiam się w kolejce :-))) Lubię i wykonuję prace eleganckie lub inne,ale na mój styl chyba nie ma żadnego określenia ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank-you so much Rudlis to chance to win this very generous and gorgeous candy. I LOVE vintage style - I might try out other types but I always come back to vintage. I've posted candy on my blog sidebar. Nicola x

    OdpowiedzUsuń
  4. What a fabulous giveaway and I will be delighted to help spread for you to!!! I do not have a particular style that tend to do all the time!!! I know that I do a lot of clean and and simple cards, but depending on my mood, I can do layers and lots of embellishments too!!! It also depends on who I am making it for too. I think it's great to be versatile in this craft. Thank you again and thank you for sharing your joy with us.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrych powodów by się dzielić nigdy dość;)
    Ustawiam sie z nadzieją:)
    Pozdrawiam bardzo ciepło:)
    A co do stylu to naj...bardziej lubię prace vintage...

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi świetnie, Takie dowcipy prima aprilisowe to ja lubię ;) Cukiereczki prezentują się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce bo cudowności rozdajesz :) Co do stylu - lubię różne ale najbliższe są mi chyba c&s i vintage, niby zupełnie różne ale robić ciągle to samo byłoby nudno. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. się ustawię. Moje prace chyba są simple&clean, choć chciałabym bardziej zwariowanie tworzyć ;). Pozdrawiam serdecznie Irenko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie....taka niesamowita niespodzianka och :) i ach:) ....uwielbiam robić prace które wywołują uśmiech na twarzy, które mają to ,,coś'' za co praca jest niesamowita i niepowtarzalna:)...wspaniała zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. och jak chciałabym taką paczuszkę ....:)
    Lubię tworzyć kartki shabby ,jednak vintage ciut dodaję , clean&simple też nie gardzę .Jak ktoś kazałby mi wybrać jeden to chyba bym płakała :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkości cudne. Moje prace są w różnym stylu zależy czego oczekuje zamawiający.
    Ja sam najlepiej lubię vintage.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw cukiereczków.
    Z wielką przyjemnością ustawie się w kolejce.
    Nie wiem czy mam już swój styl tworzenia, próbuję wielu, ale najbliżej mi chyba do shabby

    OdpowiedzUsuń
  13. spaniałości rozdajesz , cuda normalnie niepojęte . Chętnie zawalczę o nie , bo skoro jesteś szczęśliwa to i mi się udziela i być może.... Ale do rzeczy . Nie mam określonego stylu , bo jeszcze się ciągle uczę ale lubię kartki na bogato z przepychem kwiatowym ale dla równowagi również te simple & clean , które z kolei mówią czasem więcej niż te przeładowane . Ważne jest dla mnie by kartka była spersonalizowana dla tej jedynej osoby i nikogo innego . Post zamieszczony http://kartkomaniaczki.blogspot.com/2014/04/candy.html. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudeńka u Ciebie można wygrać. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejkę. Ja tak naprawdę nie mam jeszcze określonego stylu. Dopiero się uczę tworzyć, ale najbardziej podoba mi się styl elegancki i vintage i w tym kierunku będę chciała pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cukierasy! Zdecydowanie biorę udział w zabawie. a mój styl??? Trudno określić ale najbliżej mi do eleganckiego clean&simple z dodatkiem shabby :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne słodkości:) z miłą chęcią ustawiam się w kolejce co do stylu to ja nadal się uczę , ale lubię styl Vintage a w szczególności zadowolenie osób dla których to wykonuję:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowności chętnie ustawię się w kolejce. Ja bardzo lubi patrzeć na styl Vintage ale nie zawsze potrafię stworzyć takie efekt więc raczej obstaje przy simple & clean. :) Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale extra candy. Co do stylów to wszystko mnie interesuje i nawet oprócz tego każda praca handmade, nawet ogrodowa. Nie lubie bezczynności i jak zaczynam coś robić to czasu mi brak.
    Banerek po prawej stronie mojego bloga. Staje w kolejce i czekam.
    http://handmadebydyda.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for the chance to win this lovely candy : )
    My favourite style is Vintage/Shabby, but I tend to do more simple styles as they are a bit quicker to do when making cards to sell.

    OdpowiedzUsuń
  20. http://ewkaka19.blogspot.com/2014/04/wykluwa-sie-kurczak-candy.html z chęcią biorę udział. Lubie różne style. trudno wybrać jeden

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się grzecznie w kolejce:)
    Jeśli chodzi o tworzenie prac nie mam swojego ulubionego stylu, czasem mam "fazę" na c&s czasem na ukwiecone prace:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy:)
    Podobają mi się prace w różnych stylach. Ale w jakim tworzę? Dobre pytanie :):) Nie mam określonego stylu, jeszcze dużo nauki przede mną.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. mój styl to pomieszane z poplątanym, czasem moje prace są przesycone, uwielbiam bawic sie mediami :) cudne candy

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój styl ... Chyba się jeszcze nie dorobiłam :) i jakoś mi się nie spieszy :) Najczęściej robię prace eleganckie (tak myślę), ukwiecone, ale czasem coś poszarpię, przeszyję, potuszuję. Zależy też dla kogo ma być karteczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście baaardzo chętnie przyłączam się do zabawy :)

      Usuń
  25. Thank you for being so generous with the giveaway. My style keeps evolving & it also depends on the person receiving the card. I have to admit that I do like to dabble !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ piękne rzeczy rozdajesz???
    Jaki ja lubię styl? Elegancki i Vintage. Shabby - chciałabym się nauczyć, bo czasem mi wychodzi,a le zwykle niechcący, znienacka :D CAS - mi się podoba, ale baaardzo rzadko używam.
    Pozdrawiam Cię ciepło.
    Info tu:
    http://madzik-scrapuje.blogspot.com/2014/04/wierszownik-notes-na-autorska-poezje.html

    OdpowiedzUsuń
  27. witaj,Rudlis;))
    cudowności rozdajesz,ustawiam się więc czym prędzej w kolejce,a banerek umieszczam w zakładce cukiery. jeśli chodzi o mój styl tworzenia, to nie mam pojęcia,jaki to jest,musiałabym zaprosić do Aśkowa czyjeś fachowe oko,by mnie zdiagnozowało ;))) a jeśli chodzi o prace innych,to nie mam ulubionego stylu,prawdę mówiąc nawet nie lubię wtłaczania prac w jakieś vintage czy inne ramy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super candy. Bardzo chętnie zapiszę się na nie :)
    Co do stylu to najbardziel lubię vintage. Lubię też prosty styl ale jakoś mi on nie wychodzi, zawsze wydaje mi się, że kartka jest taka pusta.

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się taki 1 kwietnia :) Info zawieszam na bocznym pasku :) Mój styl tworzenia - ciągle go jeszcze poszukuję - lubię shabby chic oraz CAS. Nie pociągają mnie natomiast mediowe szaleństwa, choć podziwiam osoby, które to potrafią.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię vintage oraz Clean & Simple. nie przepadam za mediami.

    http://anek73.blox.pl/2014/04/Rozdanie-u-Rudlis.html

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja staję do kolejki. Lubię styl retro, shabby. Swojego ciągle szukam, ale jedno wiem, że C&S mi nie wychodzi:) Informacja na pasku bocznym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj moja imienniczko. Pytasz o mój styl tworzenia, który w zasadzie nie jest do końca zdefiniowany, bo cały czas eksperymentuję i uczę się nowych rzeczy. Tak więc podobnie jak Ciebie, nie da się mnie zaszufladkować. Pewne jest to, że lubię warstwy, haft matematyczny, perełki i kwiatki.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Elegancki zdecydowanie, nawet jeśli próbuję zboczyć w stronę innych to wychodzi elegancki np. plus Vintage, rzadko shabby.

    OdpowiedzUsuń
  34. Moj styl, nie wiem jak to określić, napiszę co lubię i co na pewno znajdzie się w większości prac :) kocham warstwy i przeszycia, bukiety kwiatów oraz strzępienia, podchodzi to trochę pod Vintage jak dodam tuszu. Rzadko z kolei clean and simple ;) wole zdecydowanie tworzyc bogate prace :) Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie ze stylem bywa różnie, podoba mi się i vintage i shabby i Clean & Simple. Czasem sama siebie zaskakuję, bo lubię zarówno pastelowe słodkie kolory, ale również mroczne ciemne klimaty jak u Fin czy Drychy. Myślę że mój styl jeszcze się nie narodził, jestem na etapie próbowania, poszukiwania i odkrywania. Uwielbiam chlapać, drzeć papier, ciaplać sie w mediach, ale tak naprawdę chyba niezdarnie mi to wychodzi. Na razie w mojej głowie jest chaos stylowy :) dopiero teraz przekonałam się do realnego scrapowania, mam nadzieje że czas pozwoli mi na jego odkrycie i tego co będzie przedstawiał.

    OdpowiedzUsuń
  36. Hmmm ciężko mi określić styl... może dlatego, że robię najwięcej prac w klimatach dziecięcych, dominuje więc u mnie prosty styl radosny. :-) Na pewno ciężko mi obyć się bez przeszyć bez względu na temat pracy. I lubię różnego rodzaju skrytki, kieszonki i niespodzianki w pracach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się i marzę o tym, aby los mi sprzyjał ;>
    Obserwuję Twojego bloga jako: Andżelika S.
    Mój adres e-mail: aszika30@o2.pl
    Styl, który lubię najbardziej to vintage/
    Baner znajduje się na: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale piękne candy,tylko mnie wylosuj juz bym wiedziała co z tym zrobić.Najbardziej lubię prace w stylu vintage, shabby.Robie ich dużo ale w tym klimacie czuję się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy jeszcze nie bawiłam się w scrapbooking i bliskie jemu techniki ale od dawna mnie to kusi. Z chęcia bym wygrała te cukierasy dla moich podopiecznych z zajęć rękodzieła :) Bardzo lubię podziwiać prace w stylu shabby chic, wypracowane do ostatniego szczegółu.
    Także, ustawiam się w kolejce po szczeście ;)
    Obserwuję jako: Iwona K
    mail: ivi.kalinowska@gmail.com
    baner u mnie, o tu: http://ivi-art.blogspot.com/

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Choć kolejka zrobiła się bardzo długa i ja zapisuję się po te wspaniałości.
    Ja najbardziej lubię prace shabby i vinatge, jest w nich magia :-)
    Obserwuję: Magia Lekanto
    Banerek: http://magialekanto.blogspot.com/- oczywiście na pasku bocznym
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałej niedzieli i trzymam za siebie mocno kciuki :-) Hihi

    OdpowiedzUsuń
  41. Również ustawiam się w kolejce:)A jeżeli chodzi o styl to z tym różnie-często eleganckie... uwielbiam warstwy, darcia oraz kwiaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  42. Ja także zgłaszam się do zabawy! chyba lubię styl vintage, chociaż... ?
    banerek tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)



    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ cudowności do zgarnięcia, wow !!! Absolutnie nie znam się na stylach, nie mogę więc określić w jakim ja robię swoje tworki ,chociaż gdzieś ktoś napisał , że vintage - jedynie co mogę ja napisać to to, że uwielbiam warstwy , szarpania i kwiaty, a raczej mnóstwo kwiatów , pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać http://karasiowa.blogspot.com/ :))))

      Usuń
  44. Co za cudowny zestaw. Z ogromną przyjemnością dołączę do tej dłuuugiej kolejki.
    Ja wciąż poszukuję własnego stylu, ale bardzo lubię vintage and shabby.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Cześć
    Z chęcią wezmę udział w tym wydarzeniu. Może coś wpadnie w łapki :)
    Nie mam jeszcze swojego stylu ale jak na razie lubię Vintage.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam !!!
    Nie mogę przejść obok obojętnie.
    Takie wspaniałe rzeczy chcesz rozdać.
    Tak więc staję w kolejce i cicho pomarzę sobie....
    Może akurat ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, oj.... zapomniałem dopisać
      Niestety nie mam swojego ulubionego stylu tworzenia.
      Może kiedyś odnajdę się w stylach.
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  47. Też jestem chętna na słodkości :)
    Hmmmmm mój styl? Myślę, że moje prace są w większości proste, w kierunku CAS. Czasem jednak poniesie mnie w shabby czy vintage :)
    Banerek umieściłam na pasku bocznym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Z przyjemnością dołączę się do zabawy. A co do stylu- próbuję niemal wszystkich, ale najbardziej lubię wintage. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Ja jestem początkująca w robieniu kartek i nie mam raczej określonego stylu. Po prostu wykonuję je, z tego co mam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. uuuu..Ależ cudne candy! Szybciutko staję w kolejce :) Ja osobiście najbardziej lubię robić pracę CAS lub w takim słodko-romantycznym stylu. Podziwiam prace chlapane i darte u innych ale jakoś ja osobiście nie mogę się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Z radością gram! Przez Wielki Post nie jem słodyczy, ale takie "cukierki" przyjmę zawsze.

    Trzymac się jednego stylu nie sposób. Czasem bowiem "odskocznia" się przydaje, to zresztą nas rozwija.
    Lubię prace proste i czyste w formie, jednak przytrafia mi się zrobić coś "na bogato"..choć wedlug niektórych ta wersja jest także C&S :)
    Użycie wiecej niż 3 kwiatków na jednej pracy to wyczyn :)

    podziwiam i pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja z wielką radością i nadzieją dołączam do kolejki za wspaniałymi cukierkami. Powiem szczerze, że taka nagroda przypadłaby mi do gustu i dałaby duże pole do popisu ....jeśli chodzi o nowe prace, ciekawe i niepowtarzalne Wytworki. Byłaby to szansa na stworzenie, nowych, nigdy wcześniej nie znanych prac.
    A co do ulubionego stylu...Ostatnio się odnajduje w stylu VINTAGE- w kartkach postarzanych, a także takich na bogato, targanych,szarpanych, gniecionych. Przykłady znajdziesz na moim blogu- np. ostatnia ŚLUBNA- LIFT, z którego jestem bardzo dumna.Ale ogólnie lubię robić niepowtarzalne prace, inne niż wszystkie np. filiżanka:))
    Post o Twoim CANDY tutaj, zapraszam w moje strony.Pozdrawiam ciepło:))
    http://kleksowy.blogspot.com/2014/04/wspaniae-candy-u-rudis.html

    OdpowiedzUsuń
  53. dołączam i ja :) zastanawiam się,czy w scrapbookingu mozna sie w ogóle zając tylko pracami w jednym stylu? to chyba niemożliwe :) http://kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    Od zawsze mam sentyment do prac w stylu vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam serdecznie, chętnie przyłączę się do zabawy. Póki co tworzę w stylu "poszukiwawczym":) Intensywnie próbuję, eksperymentuję i szukam tego, co będę mogła nazwać od początku do końca MOIM STYLEM :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Congratulation! Thank you for the candy!
    http://tatushka2006.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale cukiery! Aż ślinka cieknie :)
    Ja najbardziej lubię gdy na moich kartkach jest dużo kwiatów i półperełek :D
    Nie wiem jaki to styl ale lubię jak zawsze jest dużo wszystkiego, ciężko u mnie z minimalizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z chęcia dopisuję sie do tej kolejki po apetyczne cukieraski!
    Ja raczej nie kieruje sie jakimś stylem, raczej tym co mi w duszy gra, kocham robic przepisniki, exploding boxy i kartki okolicznościowe; ale uwielbiam podziwiać prace innych w stylu vintage i eleganckie.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja też się zapisuję :) Ciężko powiedzieć, co lubię tworzyć, to zależy od mojego nastroju... Uwielbiam vintage i steampunk, ale chyba najbardziej lubię kolory.

    OdpowiedzUsuń
  60. Zaszalałaś! Nic dziwnego, że taka kolejka się ustawiła ;)
    Hmm... Mój ulubiony styl? Pewnie vintage.
    Problem w tym, że chciałabym w takim stylu tworzyć prace, ale to, co mi się udaje wyprodukować, na ogół reprezentuje freestyle ;)
    Słodkie uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  61. obok takich nagród nie można przejść obojętnie :) zgłaszam się i ja :)
    Osobiście bardzo lubię styl, nazwijmy to, "romantyczny" - czyli kwiaty, motyle, pastelowe kolory... Coraz częściej zdarza mi się sięgać po Clean&Simple, bardzo pasuje mi taki "minimalizm" w pracy. Próbowałam też kilka razy prac w stylu retro/vintage, ale chyba mam uprzedzenia co do darcia papieru ;)
    Dodaję banerek na pasek boczny i cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się .
    Banerek dodałam na swoim blogu http://tesstereczka.blogspot.com/ . Oczywiście zapraszam na mojego bloga z rewizytą.
    Mój ulubiony styl to styl elegancki poplątany ze stylem romantycznym. Uwielbiam kwiaty, serduszka ...
    mulinka5656@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne przydasie:) zapisuję się:) ja najbardziej lubię vintage, ale robię prace w różnych:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też chętnie ustawiam się w tej długaśnej kolejce, bo jest o co "walczyć" :)
    Podobają mi się prace w różnych stylach, ale w jakim tworzę?
    Nie mam określonego stylu, jeszcze dużo nauki przede mną, a prace robię zgodnie z tym co mi w duszy gra :)
    Banerek na pasku bocznym http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się do zabawy, co do mojego ulubionego stylu, to z racji krótkiego stażu powoli style poznaję i wszystkie bardzo lubię
    banerek na pasku bocznym blogu http://odniedawna.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. I dabble in different styles, depending on my mood and craft supplies! Thanks for the chance, I'm putting your pic on my sidebar :)
    Eithne

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziękuję za nadzieję:)) z nadzieją wzdycham do tych cudeniek. Jaki jest mój styl? hmmm chyba klasyczny, elegancki. Szalenie podobają mi się kartki w stylu shabby, ale jakoś nie bardzo mi w tym kierunku idzie. Wiele nauki przede mną. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  68. Muszą to być dobre powody by tak świętować:)
    Chętnie biorę udział w zabawie, a najczęściej chyba wychodzi na to, że robię shabby:p
    Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  69. Z przyjemnością się zapisuję na candy :)
    Podobają mi się kartki w każdym stylu ale ciężko jest mi określić mój ulubiony - uwielbiam mnóstwo warstw i kwiatów, podobają mi się pastele jak i mocniejsze kolory - wszystko zależy od natchnienia :)
    Pozdrawim serdecznie i życzę radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!