wtorek, 15 kwietnia 2014

SweetStamps Challenge - Anything & Embossing

Happy Tuesday!
Today we have a new challenge at SweetStamps with the theme
Anything Goes and our Monthly technique - Embossing.

Witam,
dzisiaj mamy połączenie dwóch wyzwań na SweetStamps.
Tygodniowe nosi nazwę 'Cokolwiek' czyli przygotowujemy kartkę na dowolny temat
 oraz miesięczne w technice 'Embossing' 
(może być na ciepło lub zimno).

 I embossed wonderful roses on black background.
I added a sentiment and some red Rhinestones.

W mojej pracy użyłam duży stempel z różami, odbiłam na czarnym kartonie 
i użyłam białego proszku do embossingu.
Get more inspiration at the SweetStamps blog.
Remember, you have a chance to win a great prize - a $ 20 shopping in our Sweet Stamps store. 
Good luck!!!
 I used:

Zapraszam do udziału - czeka na Was nagroda w postaci 20$ na zakupy w naszym sklepie.
A ponieważ wyzwanie jest miesięczne - czas na zgłoszenie pracy mija 14 maja :)
Powodzenia!  

4 komentarze:

  1. Baaaardzo ładna ta kartka:) Embossingu jeszcze nie próbowałam, ale u Ciebie wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautifully done- love the pop of red along with the B/W! Very classy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card, love the embossed background and the color combination. That red layer and bling really pop in the design.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!