niedziela, 27 kwietnia 2014

Resztkowce

Co robicie z resztkami, które Wam zostają po innych kartkach, projektach? 
Ja najczęściej zbieram do dużego pudła i zanoszę do szkoły. Tam uczniowie wiedzą co z tym zrobić :) 
Dzisiaj rano wykorzystałam kilka papierków by wykonać trzy kartki - bez pasty do embossingu.
Wstążeczki pomarszczone według sposobu, który wczoraj podała Ewa podczas warsztatu.
W dwóch kartkach użyłam różyczek na taśmie - ze sklepu LemonCraft. 
Robiąc wiosenne porządki w przydasiach dodałam również stare połówki chipboardów, 
które zostały z jakiś prac.

********
Relacja z warsztatów wkrótce, czekam jeszcze na zdjęcia kilku dziewczyn, by wszystko razem pokazać.
Dziękuję za twórcze warsztaty, miałam bardzo zdolną grupę :* 
 

8 komentarzy:

  1. Śliczne kartki:) Miło było Cie wyściskać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous cards! Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki!

    Pozdrawiam serdecznie-Gosia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są piękne !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki. Świetny pomysł, żeby zanieść papierki dzieciakom, przynajmniej nic się nie marnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I kto by pomyślał, że to resztki. Wspaniałe kartki, bardzo urokliwe. Po prostu piękne:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous cards & who would have thought they you made them from scraps & bits and pieces

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!