czwartek, 10 kwietnia 2014

Kwietniowy tag

 Ma zawierać słowa, słowa, słowa (czyli może być użyty drukowany papier) lub cytat. 
Koniecznie trzeba dodać jakiś element metalowy. I to wszystko!

Tag zrobiony na papierze Wieści z domu z kolekcji Winter is coming, 
kolory nadane distressami ze sklepu scrap.com.pl .
Również tam kupiłam stempel gumowy Wrotycz, którym odbiłam na dole taga. 
Metalowe kółko, zawieszka to recyklingowy element, kiedyś był przy metce na ubraniu.
Napis, znaczy się cytat to od Tima Holtza. Z jego kolekcji stempli - cytatów. Uwielbiam je!
I na koniec inspiracyjna fotka na kwiecień - zapraszam również na blog UHK Gallery Inspiracje, 
gdzie pozostałe tagi!



7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten tag! I kolory, i "zielskowe" pieczątki, i zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest! Mimo takiego trochę "sterania" tchnie świeżością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag:)
    Ale przede wszytskim chciałam Ci powiedzieć,że bardzo mnie zaskoczyłaś życzeniami urodzinowymi:) Bardzo, bardzo dziękuję:) Ogromnie mnie ucieszyły:)
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło tło pod wrotyczem-śliczny tag.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna realizacja wyzwania- bardzo ciekawe ;)

    http://musssli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!