czwartek, 24 kwietnia 2014

Kolorowo

Trzy karteczki, bardzo kolorowe, zrobione z jednego papieru :) 
Papier w głównej roli to Do You Remember - Pamiętasz?
Użyłam również:
Żółte kwiaty to z zestawu papierowych kwiatów.
Do nadawania kolorów na papierze użyłam distressów, które również pochodzą ze sklepu scrap.com.pl
Kartki zgłaszam na wyzwanie Latarni Morskiej
Wyzwanie_Latarni_MorskiejNa jednej kartce wykorzystałam delikatne żółte pomponiki, które pochodzą ze sklepu LemonCraft oraz wszystkie karteczki podklejone są kosteczkami ze sklepu :)

Zapraszam jutro - będą wyniki Candy oraz pokażę coś co przygotowałam na sobotnie warsztaty w Krakowie :)

11 komentarzy:

  1. wow, cudnie , pozytywnie nastrojowe kartki, a kolorystyka mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne a ta pierwsza boska!! Wspaniałe kolory :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające wiosenne kolory i piękne kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki pełne energii - są po prostu świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne kolory, wspaniałe kompozycje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę z Latarnią Morską. Twoje prace jak zwykle zachwycają lekkością.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!