środa, 30 kwietnia 2014

Kit-owe kartki

Witam,

na Facebooku powstał Polish Kit Project - w tym miesiącu miałam przyjemność pracować na kitowym zestawie. Jak dla mnie był idealny - piękne pastelowe papiery autorstwa Agnieszki Anny i dodatki kolorystycznie dopasowane.
Jak zwykle wykonałam trzy kartki, ale dzisiaj mogę pokazać tylko dwie.
Jak tam Wasze przygotowania do majowego weekendu? Ja niestety 2 maja będę w pracy....dyżurować.
A jutro zapraszam na krótką relację z warsztatów w Krakowie :)

Edit!
Dodaję trzecią kartkę, na FB konkurs rozstrzygnięty!

 

8 komentarzy:

  1. bardzo przyjemne, pastelowe kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne - delikatne i subtelne jak zwykle - spod Twojej ręki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne, pięknie układasz te bukiety z kwiatków, cudnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. serduszko mnie powaliło , cudowny kit

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, delikatne prace. Lekkie i ciepłe zarazem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. kartki są super ta z serduszkiem fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful cards and so creative.

    OdpowiedzUsuń
  8. You make the most beautiful cards!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!