piątek, 25 kwietnia 2014

Jutro w Krakowie...oraz wyniki candy

 Spotykamy się na Krakowskiej Wiośnie Craftowej.
Powoli przygotowuję się do warsztatów, które będę miała przyjemność poprowadzić, oczywiście w ruch poszły nowe maski (Memory Box) i powstały takie karteczki.
 
 
Można również pastą do embossingu ozdabiać elementy tekturki, wycinanek, nie tylko całe powierzchnie kartki. Tutaj przykład kartki ślubnej z sercem pokrytym pastą i brokatem.

I jeszcze na koniec chciałam podać wyniki losowania CANDY z 19 kwietnia -
U mnie jak zwykle maszyna losująca to RANDOM.ORG
Pozostawionych komentarzy było 72, ale trzy osoby wpisały się podwójnie, więc odjęłam i wyszło 69
po dwukrotnym odliczeniu ....
.
.
.
słodkości są własnością:                       SCRAPKARNII  
GRATULUJĘ!!!   I czekam na adresik!

 Przy okazji przeczytałam Wasze komentarze, bardzo za nie dziękuję. 
Większość z Was lubi tworzyć w stylu vintage. Chętnie sięgacie do stylu eleganckiego, shabby.
Miło też było przeczytać, że tworzycie tak by podobało się osobie zamawiającej.
Dziękuję za wspólną zabawę :***

22 komentarze:

  1. jak zwykle genialne tło , super .... gratulacje dla szczęściary

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Irenka piękne karteczki, mam nadzieję, ze jutro się spotkamy:)) Pozdrawiam i do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prace, genialne, gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite są Twoje kartki z użyciem tej pasty do embossingu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartkI:0 Mam nadzieję,ze jutro Cię w końcu"dopadnę"osobiście:) Bo do tej pory jakoś tak się mijałyśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie kartki, zielona mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni !!!
    A karteczki piękne !!!
    Pierwsza i ostatnia najbardziej mi przypadły do gustu.
    Pozdrawiam i dziękuję za wspaniałą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały murek i karteczka z sercem :-))) Gratulacje dla Scrapkarnii :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piekne te karteczki, najbardziej urzekła mnie ta pierwsza, cudna.
    Gratuluję zwyciężczyni, szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne! Piękne efekty uzyskujesz tą pastą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwycięzczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki cudowne, dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne kartki tworzysz! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very pretty cards!! Blessings from C.R

    OdpowiedzUsuń
  16. All stunning cards! Congratulations to Scrapkarnii. Nicola x

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowności... każda wspaniale skomponowana i z ciekawym pomysłem. Ach jak zazdroszczę warsztatowiczkom...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasta daje cudowny efekt!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. These are gorgeous, I especially love the wedding card, it's so elegant.

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje szczęściarze.... a Twoje prace stale podziwiam.
    do przeczytania.
    słonecznej majówki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!