poniedziałek, 24 marca 2014

Wiosenny Blog Blitz na Poppystamps

Dzisiaj moja pierwsza inspiracja z nowymi wykrojnikami na blogu Poppystamps
 Przygotowana kartka nie jest w kolorach wiosny, gdyż pogoda za oknem u mnie prawie jesienna...
 Do jej wykonania użyłam trzech nowych wykrojników z wiosennej kolekcji Poppystamps:
i właśnie ten ostatni wykrojnik można wygrać - pozostawiając komentarz na blogu firmowym Poppystamps. 
Papier kraftowy odrobinę wzbogaciłam białą akrylówką, którą 'popsikałam' za pomocą małej szczoteczki.

Dla chętnych informacja, że codziennie od 14 marca do 28 marca na blogu Poppystamps są dwa posty, gdzie do wygrania są piękne nowe wykrojniki, wystarczy tylko zostawić komentarz.
Czas do uzupełnienia komentarzy to 3 kwiecień, a już 7 kwietnia pełna lista zwycięzców na blogu Poppystamps.
Życzę powodzenia bo nowa kolekcja jest świetna!

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Piękne wykrojniki:) Świetną kartkę stworzyłaś z ich użyciem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!