niedziela, 30 marca 2014

W metalicznych barwach

Miesiąc marzec obfituje w mojej rodzinie w imprezy urodzinowo-imieninowe. 
Miedzy innymi córka i syn mają urodziny w tym miesiącu. Tradycją jest, 
że otrzymują kartki urodzinowe wykonane moimi rękami :)
W tym roku zrobiłam obie w metalicznych barwach. 
Dla syna z globusem i strzałeczkami
dla córki z dekorem dzikiej róży i maleńką ważką
z pozostałych resztek materiału zrobiłam małe breloczki, zawieszki, które szczegółowo opisane są na blogu Wycinanki - zapraszam.
Dziękuję za odwiedziny, szczególne pozdrowienia dla zaglądaczy, 
odważnym, tym co mają odwagę zostawić ślad swojej bytności  przesyłam buziaki :***
a wszystkim życzę pięknej, słonecznej niedzieli :)

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam! Bedziesz kiedys robila warsztaty i pokazywala, jak zrobic ye cuda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! brak mi słów. Jak metalowe zawieszki. Genialnie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Irenko, na następne warsztaty na Śląsku zaproś siebie :) Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle niebanalne i takie od serca. Zawieszki z pewnością ucieszą również obdarowanych :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne te metaliczne kartki

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja Ci mówiłam że masz świetne pomysły? breloczki jak ulał z metalu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!