środa, 5 marca 2014

W delikatnych kolorach dla Something Tattered

Dzisiaj kartka w bardzo 'soft' kolorach :) z różnymi mocnymi akcentami dla Something Tattered. 

Mała zawieszka z monogramem K
z emobssingowanym tłem z udziałem tego dużego stempla
Cała kartka to kilka warstw papieru, nie wszystkie widać dokładnie, ale jest ich 5, do tego manekin z wycinanki, również ozdobiony embossingiem w trzech kolorach: złotym, brązowym oraz niebieskim.
Tym razem wstążka w oryginalnym kolorze, nie farbowana :)
Za to farbowany kawałeczek gazy, którą omotałam wokół manekina.
Do wykonania kartki użyłam stempli: 

Stemple Something Tattered są produkcji amerykańskiej, ale od kilku tygodni można je nabyć w angielskich sklepach internetowych - to miła wiadomość, bo wiadomo koszty wysyłki z UK są zdecydowanie tańsze. 

Dziękuję za odwiedziny, życzę miłego wieczoru :)

 

12 komentarzy:

  1. nooo to czuję się powalona!!!! Naparowałaś się! Kolory są obłędne!!!! PIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wauw, this is very beautiful. I love your style.
    Greetings, Danoesja

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Ja mam ostatnio słabość do manekinów, więc tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne , zawieszka przeurocza , manekin genialnie wyemosingowany , całość lekka i powabna , bardzo kobieca

    OdpowiedzUsuń
  5. super. A to omotanie gaza ogromnie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna karteczka. Cudnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello friend. I just had to stop by and let you know how beautiful your work is! I am always inspired by what you do! Bravo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!