niedziela, 16 marca 2014

Pogoda idealna by coś zmajstrować

Niestety weekend pod względem pogody był kiepski! Zamiast spacerów, wyjazdów na łono natury -czas spędziłam w bardzo fajnym towarzystwie z Inką u Carmen. Wystarczy te kilka zdjęć, by oddać klimat twórczej soboty.
 ten z kotem to mój :)
Takie tagi nam powstały - kolory kojarzą mi się z kałużą z kroplami benzyny (ropy). 

 ********
Przy okazji parę zaległych prac, które prezentowane zostały na innych blogach.
Mój pierwszy tag z tekturkami ukazał się wczoraj na blogu Wycinanki 


a w piątek kilka kartek z Pastel Pięć pokazałam na UHK Gallery Inspiracje.
Duży kwiat pochodzi z romantycznego zestawu z LemonCraft, do kartek użyłam również kosteczek 3D, które są wymiarowo większe niż tradycyjne i dla mnie idealne. Polecam!
Takie szybkie podsumowanie mijającego tygodnia :)

Bardzo przepraszam tych, którzy nie potrafią mnie 'zaszufladkować'!!!
 Ciągle szukam nowości...

12 komentarzy:

  1. Metalowe tagi są super! Kartki piękne - zwłaszcza ta ostatnia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko, Ty nie masz czasu sie nudzić :) W jednym poście tyle pięknych prac i te klimaty takie różne, że już sama nie wiem, czy wolę te delikatne romantyczne kartki, czy te "metalizowane" tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace,niesamowite te tagi,a kartki bardzo delikatne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous tags and cards. You definitely can't be pigeonholed with one style.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przewspaniałe te metalowe tagi uczyniłyście. Szkoda, że ja nie miałam takiej okazji. Za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne prace powstały- jest co podziwiać : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafne porównanie kolorów tagów,a zaległe prace delikatne,śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. kapitalne tagi i niezwykle eleganckie kartki, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, bardzo pomysłowe. Podoba mi sie też bardzo kartka na ostatnim zdjęciu. Urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taki metalowe. ale fajnie wam wyszło. wszystkie ;prace są cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!