sobota, 1 marca 2014

Koronkowy ptaszek w kilku odsłonach

Kilka koronkowych nowości pojawiło się w Wycinance. Mają wspaniały, delikatny wzór.
Do tej pory udało mi się wykorzystać tylko ptaszkowe wycinanki.

Na tagu (to już pewnie widziałyście)
na sercowej zawieszce - na blogu Wycinanki krótki tutorial na temat ozdabiania.
Użyłam tutaj: akrylową farbę oraz Inkę Gold firmy Viva Decor zakupioną w Retro Kraft Shop.
Użyłam ptaszka w kartce shabby, tutaj delikatnie potuszowałam go farbą akrylową Dabber - Snow Cap.
 i jeszcze koronkowy ptaszek jako wisior.
Aby utwardzić wycinankę użyłam preparatów Enamel Powder Adhesive oraz Enamel Powder Pure Platinum. U nas jeszcze mało znane, ale pewnie wkrótce będą dostępne w polskich sklepach. 

Już wkrótce będzie można zobaczyć mój tutorial z użyciem tych preparatów. 

A na koniec bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze pod poprzednim postem :***

7 komentarzy:

  1. no właśnie byłam bardzo ciekawa jak ten filigranowy ptaszek jest utwardzony :) Kartka shabby jak zawsze tego typu u Ciebie jest the best!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, a wisior genialny - czekam na tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisiorek z papieru - już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten ptaszek i ile zastosowań :) Wisior super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaszek ażurowy w roli głównej na każdej pracy świetnie się prezentuje,a i pasty ciekawy efekt dają na kartkach i tagu-ślicznie wszystko zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko piękne, ale wisior wymiata, że się tak wyrażę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!