poniedziałek, 31 marca 2014

House of Cards - New challenge

Happy Monday!
welcome to the House of Cards challenge 'Any style + Photo Inspiration '.


Witam, dzisiaj nowe wyzwanie na blogu "House of Cards" "Każdy styl + foto inspiracja".

 Moją kartkę przygotowałam w stylu vintage/shabby. Trudno dobrze uchwycić na zdjęciu odcień zieleni mojej kartki. Inaczej wygląda na żywo.
My card:
 
Mam nadzieję, że Wy poradzicie sobie z tym wyzwaniem. 
Zapraszam do udziału - należy wykonać kartkę w dowolnym stylu 
(wszystkie style szczegółowo opisane są w tej zakładce) 
korzystając z inspiracyjnego zdjęcia.
Czekamy na Wasze prace do soboty - 5 kwietnia.

 Thanks for stopping.

7 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka! Bardzo podoba mi się kompozycja i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uchwycony kolor też jest ładny, a kartka - urocza!

    OdpowiedzUsuń
  3. zwabiło mnie inspiracyjne foto, fantastyczna kolorystyka, niezwykle delikatna kartka

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też kusi ! ten wykrojnik świetnie się tu prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. OH so fabulously stunning! I adore the layering and I LOVE that bow--it is GORGEOUS! :) HUGS and have a great rest of the week! Mynn xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, zwiewna i delikatna:) Rewelacyjne kolory:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!