piątek, 28 marca 2014

Gościnnie / Berry71Bleu March Guest Designer

Today on the blog Berry71Bleu -  team Somenthing  Tattered s a Guest Designer.
Our projects were today entered to the challenge of March.

Dzisiaj na blogu Berry71Bleu - zespół Somenthing Tattered jest gościem, między innymi i ja :) 


 It must be added: the color green
the word Lucky or Luck,
and a bit of Irish lace (any bit of lace or doilies!)

 Na marcowe wyzwanie należy wykonać pracę z dużą ilością zieleni, 
musi zawierać słowo "szczęście" oraz koronki. 
Przygotowałam layout ze zdjęciem córki. 
Jej radość związana jest z upragnionymi wakacjami i pobytem w ulubionej miejscowości.

My layout
more details
Something Tattered Supplies Used:
other supplies: Papers set UHK Gallery
chipboards Wycinanka,
gesso,  Ayeeda Pearl Mists from 13arts
tree  - FWAB Lee's Tree
button Luck from LemonCraft 

If you need more inspiration, I invite to Berry71Bleu 

Thank you for visiting.

I na koniec trochę materiałoznawstwa: stemple w tle i jako dodatki to Something Tattered, użyte papiery to Grzybkowa kolekcja UHK Gallery, kolorów dodałam mgiełkami perłowymi 13arts, duże drzewo to moja wygrana z wyzwania ze sklepu FWAB, tekturki wszystkie z Wycinanki, zielony button z LemonCraft.
Przy okazji wykorzystałam dwa zielone opakowania po kwiatach Prima -  ciekawe czy zgadniecie gdzie je dodałam? 

Jeśli macie ochotę to zapraszam do wyzwania na blogu Berry71Bleu, 
do końca miesiąca zostało kilka dni.
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

4 komentarze:

  1. Bardzo piękny i bardzo radosny :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. O, wielkie dzięki dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!