poniedziałek, 10 lutego 2014

Tagowa zabawa na UHK Gallery

Dzisiaj ruszyła nowa zabawa na blogu UHK Gallery Inspiracje.
Zasada jest prosta, przygotowujemy tagi według wytycznych, które co miesiąc będą inne, linkujemy nasz tag w komentarzu pod postem tagowym. 

 W lutym mamy takie wytyczne:
Do wykonania taga użyłam:
papierów UHK Gallery Pastel Trzy, Pastel Pięć,
tekturek z Wycinanki: koronkowy ptaszek, piórko
stempli z Somenthing Tattered Basket of Roses PARIS


Dodałam  stempel "With Love" i powstał mi tag walentynkowy z ptaszorem zakochanym w swoich maleństwach w gniazdku :)))
i skoro tag nie zawiera koloru czerwonego to zgłaszam go na wyzwanie do CraftBaru .
Mam nadzieję, że nie zostanę zdyskwalifikowana :*


6 komentarzy:

  1. Śliczny tag , wiele drobnych elementów doskonale wkomponowanych:-))) Nawet ptaszek kolorystycznie dopasowany do tego na zdjęciu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wypatrzyłam na pinie, cudna, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag...ptaszek uroczy!
    Serdecznie Cię pozdrawiam.Uściski.

    Peninia ♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny i bardzo delikatny, kojarzy mi się z wczesną wiosną :)
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna ptaszek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!