sobota, 22 lutego 2014

Romantic card for Inkido/Romantyczna kartka dla Inkido

Today I invite you to blog Inkido. I have for you a card, which is inspired by the monthly challenge.

Dzisiaj chciałam pokazać kartkę, którą zrobiłam dla Inkido. Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji "Beautiful Memories" oraz "Beautiful Memories II".
Z przygotowanej kolorystyki na lutowe wyzwanie wybrałam delikatny róż, brązy. 
Dodałam też malutkie serce na taśmie washi. 
Zapraszam do udziału w wyzwaniu - należy wykonać dowolną pracę inspirując się poniższym zdjęciem.
If you need more inspiration, I invite to blog Inkido.
Have a nice weekend.

9 komentarzy:

  1. Bardzo romantyczna, nie mogę przestać podziwiać, ostatnio bardzo mi się podobają kartki w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze perłowe serduszko na kokardce :-))) Czysty romantyzm ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapatrzyłam się na tą kartkę. Cudownie delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie kartki:) Cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest niesamowita, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną kartkę stworzyłaś Kochana :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ,delikatna kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful very nicely done pretty colors
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!