niedziela, 2 lutego 2014

Laleczka na śniadanie/ Paper doll

Dzisiaj kolejna odsłona 'inspiracji po sąsiedzku'. Tym razem Inka wymyśliła ubieranie lalki, którą umieszczamy na tagu. Wzór laleczki ściągnęłyśmy z tej strony.
Najpierw u mnie były dłuuuugie przygotowania, wymyślanie w co ubrać. Pamiętam z dzieciństwa jak kupowało się cały zestaw do wycięcia: lalka + ubranka. Świetna zabawa była przy własnym projektowaniu, tworzeniu nowych ubranek.
I dzisiaj mam  laleczkę ubraną według mojego pomysłu: długa suknia z trenem.
Laleczka ubrana jest w nową kolekcję "Zakochany Holmes" UHK Gallery, wykorzystałam stempel parasolkę z SweetStamps,   napis Paris i damaszkowy wzór jako tło z kolekcji stempli Something Tattered. Kwiaty z I Am Roses.
A teraz zapraszam do Inkowej laleczki :)

 Znalazłam świetne wyzwanie Retromania1 na stronie blogu Retrokraftshop
podsyłam tam mojego taga.
edit! edit! edit! 
Informacja z ostatniej chwili. Mamy nowy zespół projektowy w UHK Gallery 
aaaaa - i jeszcze to:
moje mediowe pastelowe pudełko wygrało na blogu Flourish With A Blink

Tyle fajnych rzeczy na raz, serce się raduje, ale niestety 'zimowe' ferie się skończyły ....

Zaglądaczom dziękuję!
Odważnym przesyłam buziaki :* :* :*

13 komentarzy:

  1. uuhhmmmm tego się spodziewałam! że Twoja lala będzie rasowa ;) ale że aż taaakaa???

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też projektowałam ubiory dla swojej papierowej lalki :-))) Wspaniały strój iparasolka tej damy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza dostojna lala-dama.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Gratulacje w związku z byciem w Zespole oraz wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, elegancko ją wystroiłaś :)
    Gratuluję wygranej :) Ja wciąż czekam na ferie... u nas zaczynają się dopiero za 2 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny i dostojny tag, śliczna parasolka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie! Lubię taki styl :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Renii

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Na pierwszy rzut oka myślałam, że ta pani to w pakiecie z tą sukienką zdobyta - bardzo profesjonalne odzienie. :) No a parasolka - genialna!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka 'Meresanth'

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo... rewelacja!! Obydwie damy piękne )(bo byłam już u Inki). Tutaj prawdziwa elegancja, parasolka - cudny pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely paper doll--that Paris stamp is perfect for her! And a big CONGRATULATIONS to you!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranej a laleczka cudowna z ta parasolką

    OdpowiedzUsuń
  12. Super laleczka:)
    Gratuluję dołączenia do zespołu! Będę kukać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!