niedziela, 23 lutego 2014

Kraft cardstock + die cut / papier kraft i wykrojniki

Hello,
Today I wanted to show the projects, on challenge The Kraft Journal 'Use a Die Cut'. I used Kraft cardstock and dies Memory Box.

Dzisiaj kończy się tygodniowe wyzwanie na blogu The Kraft Journal - należy użyć papieru kraftowego i wykrojnika. Lubię wyzwania na tym blogu, bo są urozmaicone :)
Przygotowałam na to wyzwanie kartkę i małe pudełeczko. Do obu prac użyłam wykrojników Memory Box. 
I love pearls, so some of them I added to my card and box.
 Happy Crafting!

Jak wiadomo uwielbiam perełki, więc odrobinę dodałam do kartki i pudełka. 
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :*
Życzę pięknego, twórczego tygodnia :)

9 komentarzy:

  1. Piękny komplet :-))) Uroczy motylek ( i ta odrobina perełek) przyciąga wzrok ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Your card and gift box are DARLING! I love the kraft paper and pink together, and I just really want to thank you for sharing these amazing projects in our Die Cut Challenge this week. It's a blessing to have you share with us.
    Bless you!
    Karen
    The Kraft Journal

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka cudna,pięknie perełki wkomponowałaś, a pudełko fenomenalne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pisałam na FB - również uwielbiam papier kraftowy. Twoja praca jest przepiękna - połączenie kolorów zachwycajace. Wykrojniki też mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wykorzystany papier

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i super pudełeczko. Jak zwykle wszystko dopracowane. Mam pytanie odnośnie pudełeczka - czy ten wykrojnik dostepny jest juz w Polsce i czy potrzebne są jakieś specjane płytki do niego. ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eva, nie potrzeba do niego dodatkowych płytek, wycina bez problemu na standardowych. Nie wiem czy wykrojnik jest dostępny już w naszych sklepach.

      Usuń
  7. Słyszałam że to pudełko zostało już wycofane z produkcji- coś na ten temat wiesz?...bo ja się w nim zakochałam i tak bardzo bym chciała go mieć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do sklepu Na strychu może sprowadzą, jeśli jest dostępny w hurtowni w USA. Na stronie Memory Box już go nie ma, ale w jakiś magazynach, hurtowaniach może jest dostępny.

      Usuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!