poniedziałek, 24 lutego 2014

Jak eksperymentowałam z pastą do embossingu ?

Odrobinę odchodzę od romantycznych kartek, by pokazać co zrobiłam dla PoppyStamps.
Szablony z Memory Box są bardzo delikatne, próbowałam już używać do nich gesso, pasty modelujące, ale rezultat był słaby.
Szukałam innych możliwości by nadać fakturę korzystając z szablonów, znalazłam kilka wzmianek o paście do embossingu. Otrzymałam ją niedawno i zaraz wypróbowałam.
Niby nie widać różnicy pomiędzy pastą do embossingu a innymi pastami (mediami), ale gdy doda się trochę pudru do embossingu i podgrzeje nagrzewnicą - pasta odrobinę puchnie i tworzy ładną strukturę.
W drugiej kartce zamiast pudrów posypałam pastę brokatem i uzyskałam efekt 'aksamitu'
Myślę, że to nie będą jedyne prace z wykorzystaniem pasty.
Jestem ciekawa, który polski sklep będzie miał jako pierwszy pastę do embossingu :))))  
Zaznaczam, że jest ich spory wybór kolorów.

29 komentarzy:

  1. Efekt jest powalający :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale rewelacymnie to wygląda :) Ta bialo czewona bardzo mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny efekt i piękny szablon :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny eksperyment - efekt powalający!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda efekt końcowy :) kartki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow- piękne, delikatne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne efekty! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, moja ukochana pasta. Jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne kartki z użyciem pasty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Irenko, pięknie to wygląda, bardzo efektowne :) Mnie tez brakuje czegoś, co dałoby znacznie wypuklejszy wzór maski niż gesso.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo równiutki wzór uzyskałaś, przy takim cieniutkim szablonie - gratulacje! no i mamy coś znowu odmiennego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny efekt !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Cudowny efekt. Czekam na kolejne prace z pastą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszło! Przy takim cieniutkim szablonie efekt jest cudnie wyraźny i kontrastowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta pasta i super kursik. Napewno zakupię jak się pojawi w naszych sklepach!!! Rewelacyjne kartki

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny pomysł! efekt powalający

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne! Tak właśnie wyobrażałam sobie efekt zastosowania maski - piękny, wypukły wzór. Piszesz, że są różne kolory pasty ale jak widzę, można zastosować kolorowe pudry do embossingu czy brokaty - super, super po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem oszołomiona , szczególnie tą zielono- żółtą wersją . Cudny eksperyment

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie, że można u Ciebie takie cudeńka zobaczyć, piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!