środa, 12 lutego 2014

Inspiracja po raz trzeci

Ostatnio Inka jest bardzo zajęta wymianą zakładkową (o czym można przeczytać tutaj), ale pierwsza wykonała pracę według naszej kolejnej inspiracji. Nie mogłam być gorsza i wczoraj powstała taka kartka.
Stempelki i biały embossing, potem tylko distressy by nadać kolory.
Naszą inspiracją są te dwie prace:

Jak widać na zdjęciach - do pracy można użyć tuszy alkoholowych, bądź distressowych. Na swojej kartce wykorzystałam również stemple z Something Tattered. 
To teraz idę odwiedzić blog Inki i zobaczyć jej kartkę :)  
Was również zapraszam! 

5 komentarzy:

  1. aaaach więc kwadraciki?! miałam ( i mam) to w planie bo technika przypadła mi bardzo do gustu - też sobie zrobię ! mam od czego "odgapić" ;) dzięki za podsunięcie tej metody :)) tylko czy tak ładnie jak Ty zrobię ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. U Inki już byłam - Twoją również z zachwytem oglądam,pomysł kwadracikowy przypomina mi takie jedno spotkanie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta technika daje niesamowite efekty :) Pięknie jest ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!