piątek, 28 lutego 2014

Dalej w temacie pasty do embossingu

Miło mi, że kartki, które pokazałam w poniedziałek Wam się spodobały :)
Dzisiaj kolejne dwie, lecz w odmiennym stylu.
Pierwsza bardziej shabby.
Wybrałam inny szablon, również bardzo szczegółowy jak poprzednio. Pastę nałożyłam na Pastel Trzy, wysuszyłam nagrzewnicą, a następnie delikatnie wytuszowałam distressami Broken Chine i Shabby Shutters.
Później tylko wybrałam dodatki: kwiaty, wycinanki Pełnia lata, wstążkę zafarbowałam tuszem Shabby Shutters, metalowy charms wybieliłam Acrylic Paint Dabber. Do środka metalowej zawieszki dodałam wycięty owal z Pastel Trzy.
Drugą określiłam jako barokową. Do jej zrobienia użyłam Pastel Pięć. Tutaj na pastę nałożyłam dwa pudry do embossingu: złoty, czekoladowy brąz. Następnie wysuszyłam nagrzewnicą.
Wstążkę do tej kartki ufarbowałam distressem Vintage Photo. Metalowa zawieszka również wyklejona została papierem, ale dodałam malutki stempel z kolekcji Something Tattered . Trzy kwiatki sama zrobiłam korzystając z wykrojnika, dodałam jeszcze czwarty -gotowiec :) dopasowałam wycinankę Ornamentum, podzieliłam ją na dwie części.
 
 na koniec jeszcze wspólne zdjęcie obu kartek
 Myślę, że będą niebawem kolejne prace z pastą.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

43 komentarze:

  1. Cudne prace i oczywiście skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szablon to jeden z tych, który wyjątkowo wpadł mi w oko.
    A Twoje kartki są niesamowicie piękne, świetny efekt uzyskałaś - jestem zachwycona.
    A czy ta pasta jest do kupienia w jakimś polskim sklepie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź znalazłam już w poniedziałkowym poście, więc poczekamy kiedy się i u nas pojawi.

      Usuń
  3. Efekt jest niesamowity! Kartki jak zawsze cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lavori meravigliosi che fatti con la tecnica dello stencils sono stupefacenti...un abbraccio Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kurs! Dla mnie na pewno bardzo przydatny, bo szczerze mówiąc jeśli chodzi o media jestem zielona. Niesamowicie podoba mi się sam szablon. Ma piękny elegancji wzór. Będzie pasować zarówno do tych romantycznych prac jak i retro i prostych eleganckich.
    Pozdrawiam serdecznie Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne i niezwykle urocze

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt, cudowne kartki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne efekty! I obie kartki bardzo pięknie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt boski ! Kartki wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka wyprawiasz z tą pastą! A karteczki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne, delikatne, kobiece karteczki- też będę czekać na pastę w polskich sklepach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Both are absolutely beautiful! Nicola x

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne karteczki, wspaniale się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  14. So beautiful - I love the delicate green one!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  15. Tła są genialne! A karteczki wprost zachwycające, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach...................
    wspaniale to wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne kartki, jeszcze ładniejsze niż te poprzednie :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. These are absolutely gorgeous--love that beautiful background!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniały efekt! nie mogę się napatrzeć na te piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycające!!! Fantastyczny efekt, mega inspirujący! Muszę sobie sprawić tą pastę koniecznie! Ściskam! :***

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the combination of elements you used for these gorgeous cards!

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczki wyglądają wspaniale :) Posiadam tusze broken china i shabby shutters, kolory są dość intensywne, jeśli nie potraktuję ich wodą. Czy za sprawą tej pasty do embossingu nabrały takich pięknych, pastelowych odcieni? Będę wdzięczna za odp., pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie zastanawiałam się nad tym :) Oba tusze nałożyłam bardzo delikatnie na pastę w różnych miejscach. Sam papier ma już własny kolor, więc częściowo współgra z tuszami. Postaram się zrobić porównanie z gesso, pastą do embossingu i pastą strukturalną.

      Usuń
    2. Dziękuję za odp., może za mocno tuszuję...

      Usuń
  23. Piękne prace i super kursik dla takich zielonek w mediach jak ja .Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Mogę jeszcze tylko spytac gdzie się kupuje takie wstazki ?;-) jesli to nie tajemnica ;-) z gory dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Wstążki vintage można zakupić w większości sklepów z materiałami do scrapbookingu. Tutaj link do białej: http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Tasiemka-wstazka-vintage-Biala-dl.-1-m./8341 Można oczywiście kupić w dowolnym kolorze. Moje w kartkach były białe, ale jak w poście napisałam sama nadałam im kolor, by pasowały do całości.

      Usuń
  25. Pięknie to zrobiłaś i dziękuję za odpowiedź ja zaczynam zabawę ze scrapbookingiem i jeszcze wielu rzeczy nie wiem ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Ja z chęcią bym się dowiedziała jak tuszem barwisz wstążkę, że wychodzi taka cieniowana :)

      Usuń
    2. :* Postaram się przygotować jakiś post z krótkim pokazem :)

      Usuń
  27. Gdzie znajdę podobne szablony bo szukam i szukam i znaleźć nie umiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź w sklepie Na strychu. To są maski/ szablony Memory Box.

      Usuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!