piątek, 3 stycznia 2014

Trzy w jednym - moje podsumowanie z ATC


 INKIDO PAPERCRAFT SCANDINAVIA


W ubiegłym roku brałam udział w zabawie i wymianach ATC na blogu ArtGrupa ATC.
Jak to u mnie bywało z czasem, raz przygotowałam swoją pracę na odpowiednią chwilę, a raz (tak jak i dzisiaj) po fakcie.
Dziewczyny wymyślały świetne tematy, czasami miałam problem z interpretacją, ale w sumie będę mile wspominać!
W listopadzie temat "Kawa czy herbata?" podała Martyna. Muszę przyznać, że miałam problem z wyborem....nie wyobrażam sobie dnia bez kaw! A z drugiej strony jestem smakoszem herbat, które pijam namiętnie....
I co miałam wybrać kawę czy herbatę jak oba płyny 'skradły' mi serce?
Więc wymyśliłam atc składające się z dwóch, które połączyłam ze sobą za pomocą serca.
Tak więc mam kawowe atc:
i herbaciane:
 a sam moment delektowania się tymi napojami jest magiczny:
Oczywiście każdy z nich to osobne atc, dlatego też każda z uczestniczek, z którymi się wymieniam w listopadzie otrzyma ode mnie 2 ateciaki.
A jako, że jestem 'origamistką' również przesyłam modułowe gwiazdki, które zrobiłam z opakowań po herbatkach. Mam nadzieję, że podwójne atc i odrobina origami zrekompensuje czas oczekiwania.
W grudniu z kolei  Francesca podała temat "Świąteczny czas". Zmajstrowałam pracę z choinką w roli głównej, użyłam też dużo brokatu sypkiego i w kleju, tak więc powstało bardzo świecące atc niczym choinka :)
Ponieważ nie będę kontynuować tej zabawy w 2014r. taka mała zbieranina moich ubiegłorocznych prac
Dziękuję serdecznie wszystkim dziewczynom, z którymi miałam możliwość wymiany, a szczególne podziękowania dla Inki, za jej cierpliwość, wyrozumiałość, no i oczywiście za całą organizację :***

14 komentarzy:

  1. I wybrnęłaś z problemu kawa czy herbata. Genialny pomysł. Piękne ateciaki i origami. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ATC zrobiłaś! Cała kolekcja jest świetna,różnorodna,oj szkoda że Cię nie będzie,Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie :) A połączenie kawy i herbaty rewelacyjne :) Super pomysł :)
    Mój ATC Świąteczny czas poszedł już w świat, zrobiłam zdjęcia .. i aparat mi nie działa, nie mogę za nic połączyć się z komputerem :( Nic nie chce mi odczytać karty pamięci :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ateciaki :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku !

    OdpowiedzUsuń
  5. To teraz zasmuciłaś mnie wiadomością o Twoim nie byciem na tym blogu ( i Innych)
    Mam jednak nadzieję, że nadal będzie można zobaczyć piękne rzeczy przez Ciebie robione gdzie indziej. ATC są bardzo pomysłowe i przepiękne.
    pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w 2014 roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wszystkie ostatnio zrobione prace jak zawsze - zachwyt nad każdą z osobna.Rudlis - jesteś WIELKA!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie, piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wszystkie- ja jednak mam nadzieję,że choć czasem zechce Ci się zrobić jakiegoś maluszka i do galerii wstawisz....Herbatki, kawusie i choineczki przecudnej urody sama nie wiem,które najbardziej mi się podoba? A ta magiczna herbatka-pyszna jest znam Ci ją...
    Pomyślności w 2014 : )

    OdpowiedzUsuń
  9. ATCiakowe smakowitości i wspaniałości :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne!!! herbaciane mnie rozwaliły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace! Wspaniałe pomysły :) "Świąteczny czas" pięknie zatrzymany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!