środa, 22 stycznia 2014

Sobotnie kartkowanie

W sobotę udało mi się dotrzeć wraz z Inką do Carmen. Plany były wielkie, czas do maximum wykorzystany, między innymi na plotki. Zrobiłam jedną kartkę prawie w całości. Druga jeszcze leży rozgrzebana.

Każda z nas 'musiała' wykonać warstwową kartkę z wykorzystaniem tych materiałów.
Reszta to dowolność.
Najpierw trzeba było wybrać sobie odpowiedni papier z zestawu 60 kartek! Gdy ja zaczynałam wybierać papier to Inka miała już prawie gotową kartkę.
My z Carmen musiałyśmy doganiać.
Potem krótka przerwa i czas dla fotografów.
Gdy zaspokoiłyśmy pragnienie i napełniłyśmy brzuszki - nadeszła pora na kolejną pracę. W planach miałyśmy coś większego, niestety czasu mało, więc ostatecznie podjęłyśmy decyzję, że będzie kolejna kartka.
Korzystając z tych samych papierów MAJA DESIGN i różnych tekturek miałyśmy wykonać patchworkową kartkę. Ince jak zwykle szło szybko i sprawnie.
My z Carmen pracowałyśmy odrobinę wolnej :)
Niestety czas szybko minął i trzeba było wracać do domu. Od Carmen otrzymałam piękne szydełkowe podkładki (zdjęcie pożyczone ze strony Carmen)
Za które BARDZO DZIĘKUJĘ! :*
W domu dokończyłam moją pierwszą kartkę i obecnie wygląda tak:
Do jej wykonania użyłam papierów MAJA DESIGN ze sklepu scrapki.pl. Przy jej wykonaniu posłużyłam się Crop-A-Dile - narzędziem do nitowania oraz szpikulcem craftowym Tima Holtza (obu narzędzi już niestety nie ma sklepie, więc nie mam bezpośrednich linków).
Na blogu scrapki.pl jest galeria dla gości, i moją kartkę tam linkuję.
Pozdrawiam i oczywiście dziękuję za odwiedziny :)

12 komentarzy:

  1. Ale wam fajnie było i świetne karteluchy zrobiłyście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki:)
    Ciepło pozdrawiam-Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spotkanie:) i karteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne i miło wiedzieć, że nie tylko ja potrafię długo wybierać papiery. Zwłaszcza gdy są takie piękne. Chciało by się i to, i to i jeszcze to :)
    A kolorystyka na Twojej kartce cudownie delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  5. żeby to było takie łatwe jak opisałaś ;) ale przyjemnie się "pracowało" - bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka z przepięknych papierów :) Dziękuję za gościnę u nas!

    OdpowiedzUsuń
  7. Następnym razem dokończymy to, czego nie zdążyłyśmy-a właściwie zaczniemy :) za dużo było w programie na to spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super spotkanie :)) 3 babki i Tyskie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie spędziłyście czas, a efekt przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajne pracowite spotkanie kartki są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, fajnie tak razem poskrapować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!