czwartek, 30 stycznia 2014

Pudrowe, pastelowe pudełko

Na sobotnim spotkaniu u Carmen (o którym pisałam tutaj) otrzymałyśmy od Inki pudełka drewniane.
W planie było ozdabianie ich, ale niestety czasu brakło.
Pewnie by jakiś czas leżało u mnie, ale spodobała mi się paleta kolorów na Flourish With A Blink

w dodatku przybyła przesyłka mediowa z 13 arts grzech byłoby nie spróbować.
Przy pomocy kilka wskazówek od Inki pudełko zmieniło swój image.
 Dodałam jeszcze tekturki Wycinanki z kolekcji "Dzika Róża" Bordery, Dekory,
użyłam również stempli Something Tattered z tych kolekcji Dress and Tiara, F Initial Monogram, N Initial Monogram. Do zrobienia dekoru użyłam szablonu Memory Box Disperse.
A ze sklepu Flourish With A Blink użyłam FWAB Adam Large Vine.
Dobrze, że nie trzeba wykorzystywać wszystkich kolorów z wyzwania :) 
Pozdrawiam ciepło:*

8 komentarzy:

  1. Beautiful! I love the soft subtle tones and all the texture. Nicola x

    OdpowiedzUsuń
  2. Bellissime! Anzi, meravigliose!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło:) Bardzo mi się to pudełko podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jest, takie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  5. This is absolutely gorgeous!!! Mynn xx

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne , bardzo subtelne i miłe dla oka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!