niedziela, 26 stycznia 2014

Kwiaty też lubię/ I like flowers

Oczywiście sama ich nie tworzę, z reguły kupuję. Nie mam tak zdolnych rączek jak Asia, Klaudia czy Monika.
Kwiaty na kartkach dzisiaj w różnej kolorystyce i układzie.
Barwne:
 I jeszcze jedna w pieczarkowych barwach:
W każdej z tych kartek użyłam tekturek z Wycinanki, odrobinę półperełek a kwiatki pochodzą ze sklepu I Am Roses. Na kartkach dodałam te róże oraz takie mixy.
Na stronie I Am Roses jest wyzwanie z białymi różami - zgłaszam tam moją kartkę.


15 komentarzy:

  1. Przepiękne kartki, świetne połączenie embosowanych powierzchni... i te kolory nasycone, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności kwiatowe, miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :-))) Te różowe i biała zachwycają mnie wytłaczanym tłem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie cudowne, a ta ostatnia mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne, każda inna. Podziwiam Twoją twórczość Irenko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne! Lubię kwiatowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są wszystkie! Bardzo lubię kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. All are so lovely and love the colors you used :) Thanks for playing along at IAmRoses and good luck!

    OdpowiedzUsuń
  9. są super wesołe i ciepłe:)...nawet ta biała ma swój śliczny klimacik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kartki - kwiaty, kolory, koronowe motywy, tłoczone faktury - wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  11. kwaitowy post ale białe zaproszenie urzekło mnie najbardziej!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!