niedziela, 5 stycznia 2014

Inspiracja po sąsiedzku

Pisząc ostatnio z Inką na gg umówiłyśmy się, że wykonamy kartkę według tego wzoru. Każda swoją i wstawimy na bloga w tym samym dniu o tej samej godzinie.
I dzisiaj właśnie odsłona naszych prac.
 Moja kartka bardzo prosta wykonana z kolekcji Tropical Fruits, dodałam kilka czarnych akcentów, żeby ożywić mandarynkowe kolory.
Teraz idę zobaczyć co Inka zmajstrowała.... Was również zapraszam :)
A może wykonacie kartkę według tego wzoru? 
Spodobała mi się taka wzajemna inspiracja, chyba pomyślę o kolejnej....

9 komentarzy:

  1. Każda kartka w innym klimacie ale obie wyszły bardzo fajnie :-) Ciekawa jest również konstrukcja karteczki. Pozdrawiam życząc dalszej nieustającej twórczej weny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniste te Wasze kartki - Inkową mam na komódce i ciągle ją oglądam.Nie ukrywam że mam wielką ochotę zrobić taką formę tym bardziej,że przybyło mi dużo nowości do wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł z tymi czarnymi elementami , przyciągają wzrok :-))) Piękna kartka i wzór :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wena jest z nami ! ja tak sobie myślałam że można i w pionie zrobić ale to może następnym razem. Teraz myślę już o nowej inspiracji :) Dobrze, że dwie różne kartki powstały - - spodziewałam się bardziej kontrastowej u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, bardzo ciekawie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!