poniedziałek, 20 stycznia 2014

Dwie kartki dla Poppystamps

Dzisiaj mam dwie kartki, które wykonałam w ramach DT dla Poppystamps.
Klimatycznie inne chociaż wykonane prawie z tych samych wykrojników.
Pierwsza mroczna, bo taki ma stwarzać klimat. Noc w ciemnym parku, samotna ławka....
 
 Księżyc odrobinę przyświeca - takie cienie zrobiłam przy pomocy szablonu 'Shine' Memory Box oraz białego tuszu.

W drugiej kartce wykorzystałam dokładnie ten sam brzegowy wykrojnik, ale dodałam również inne elementy.
Wczoraj był ostatnim dniem prezentacji nowych kolekcji wykrojników Poppystamps oraz szablonów Memory Box - gdyby ktoś miał ochotę wygrać jakąś nowość to zapraszam na blog firmowy Poppystamps, aby zostawić komentarz pod wybranym postem - czekamy na komentarze do 24 stycznia.

Ogłoszenie wyników na blogu Poppystamps 27 stycznia - życzę powodzenia.

4 komentarze:

  1. pierwsza wygląda tak metalicznie, że szok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam przyjemność zachwycać się w realu samotną ławką w ciemnym parku nocą - niesamowite wrażenie -nie do opisania w słowach-trzeba tę pracę widzieć-REWELACYJNA PRACA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kartka z ławką po prostu mnie powala:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!