piątek, 20 grudnia 2013

Mroźno, śnieżnie - grudniowy tag

Dzisiaj spotykamy się po raz ostatni w tym roku. Gdy ogłaszałam zabawę nie miałam pojęcia, że będzie nas tyle na samym początku. Czasami różne zawirowania w życiu spowodowały, że część uczestniczek zrezygnowało.
Korzystając z okazji prezentacji grudniowych tagów chciałam:
BARDZO SERDECZNIE PODZIĘKOWAĆ WSZYSTKIM DZIEWCZYNOM, 
KTÓRE WYTRWAŁY DO SAMEGO KOŃCA. 
BYŁA TO DLA MNIE WSPANIAŁA ZABAWA, 
POZNAŁAM KILKA NOWYCH BLOGÓW ORAZ ICH WŁAŚCICIELKI. 
DZIEWCZYNY/ PANIE JEST MI OGROMNIE MIŁO, ŻE WYTRZYMAŁYŚCIE 
ZE MNĄ I MOIMI POMYSŁAMI DO SAMEGO KOŃCA :*****


A teraz czas na grudniowy temat. 
 Wykonujemy tag bardzo zimowy, mroźny, kolorystyka dowolna. Ważne by było 'czuć' od niego mrozem, zimnem, chłodnym, styczniowym porankiem.  
Nie wolno dodawać elementów, które kojarzymy ze  świętami!!!
Moja interpretacja:

Do wykonania zimowego taga użyłam:
papierów z kolekcji 'Winter is coming' UHK Gallery
zimowego wykrojnika 'Superstar border' Poppy Stamps 
'Snowman brads' Eyelet Outlet
zawijaskowe kryształki i perełki Prima

 Aby nadać mroźny, zimowy charakter użyłam dużo brokatu zarówno w płynie, jak i sypkiego.
Niestety zdjęcia nie oddają w pełni tego jak bardzo błyszczący, skrzący jest tag.
Użyty stempel ma w jednym miejscu świąteczny symbol, a zgodnie z wytycznymi nie można go mieć dlatego 'zamaskowałam' to śnieżynkowym wykrojnikiem.
A teraz zapraszam do moich sąsiadek: Barbary i Idunii.
oraz szczególnie zapraszam do naszej galerii tagowej, gdzie możecie zobaczyć wszystkie nasze prace od początku roku. 

28 komentarzy:

  1. Bogaty i rzeczywiście niezwykle mroźny :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Rudlisku, pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny klimat! Pięknie dziękuję za fantastycznie spędzony rok! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny,nie świąteczny,ale świątecznie bogaty,przepiękny,dzięki za wspaniałą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak: tag godny finału....Dziękuję....

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały! Dziękuję za zabawę, cudowne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna i bardzo klimatyczna zima!!!
    dziękuję za wspólną zabawę i życzę wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny pejzażyk zimowy i bałwanek :-))) Ja też dziękuję za ten wspólny rok :-))))Wszystkiego dobrego na święta i na cały następny rok :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny tag! Pięknie się prezentuje! Patrzę i podziwiam.
    Irenko, dziękuję za świetną zabawę. Mobilizację w okolicach każdego 20 dnia miesiąca. I już dzisiaj zapisuję na kolejną edycję twórczej wyprawy z Tobą.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia i radości z okazji Świąt! A pod choinką wielu prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała grafika, świetny mroźny tag... bardzo dziękuję za kolejny wspaniały rok z Twoimi pomysłami i inspiracjami i proszę o jeszcze :) podobnie jak Songaja staję w kolejce gotowa na zabawę w kolejnym roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wszystko zostało napisane. PO PROSTU SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie.... jak w ruskiej bajce!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobają mi się te skrzące drobinki :)

    dziękuję za rok zabawy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach bardzo mroźna zima do Ciebie przyszła-mimo że nie bawiłam się z Wami(bo gdzie mi do Was) to z przyjemnością oglądałam w ciągu roku mnóstwo pięknych tagów.
    Życzę radosnych ,zdrowych i czarownych Świąt B.N.i dalszych sukcesów w zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny! A bałwanek wymiata!
    Bardzo dziękuję za zabawę! Mam nadzieję, że jeszcze coś Kochana wymyślisz i w przyszłym roku znowu spotkamy się w podobnym gronie!
    I korzystając z okazji: Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny Tag! Dziękuję za wspaniałą zabawę, cieszę się że wytrwałam do końca! Radosnych Świat Irenko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie zimowo i mroźnie na Twoim tagu! Życzę Ci wspaniałych Świąt - białych, jak z tego taga :)
    Dziękuję za ten rok wspólnej zabawy, zainspirowanie mnie wytycznymi do wypróbowania się w różnych "technikach"

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie - aż słychać jak śnieg skrzypi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. tag jest śliczny, tyle szczególików:) ....ja żałuje ze tak późno dostrzegłam tak superową zabawę...i mam nadzieje że kolejnej takiej nie przegapię:) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. o kuuuurde jaki piękny!!! ja jak zwykle przegapiam te zabawy.... :D ale do pięt bym Ci nie dosięgnęła przy takim tagu- śliczny!

    http://musssli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cudo, cudo , a jesli będziesz miała jakies nowe projekty, z chęcią do nich się przyłączę
    I ja składam życzenia Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny tag :)
    Mój już też na blogu zatem zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Absolutnie piękna praca! Zimowa i mroźna w każdym calu :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Irenko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny, tyle się na nim dzieje, wspaniałe detale, całośc cudna:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Irenka i nieustającej weny twórczej zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  25. So beautiful and stunning! Thanks for sharing your work with us!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!