środa, 4 grudnia 2013

Awesome! Niesamowite

 Niesamowite!!!
 Końcówka roku przynosi mi same przyjemne wiadomości!!!
Od dzisiaj oficjalnie stałam się członkiem DT INKIDO!!!

Hello Friends!
I have some exciting news
-I am delighted to say I am now a member the  DT INKIDO.
All of their products are sooo my style, I am beyond thrilled.
Their papers,  stamps are truly Beautiful!
So excited to be working along side these talented ladies!
Mam nadzieję, że podołam, bo dziewczyny tworzą niesamowite prace! INKIDO słynie z pięknych, klimatycznych papierów, stempli - zapraszam do odwiedzenia strony sklepu - PaperCraft Skandinavia.

 My first publication
My two works were published in the December issue of  
"Life. Paper.Scrapbook". I invite to page 61 and 69

Ale to jeszcze nie koniec - od wczoraj moje dwie prace znajdują się w grudniowym wydaniu digi magazynu 'Life.Paper.Scrapbook'
Wyróżniona kartka str.61

i trzy tagi jako całość - str.69
 cały magazyn w wersji digi można zobaczyć tutaj -
znajdziecie tam mnóstwo pomysłów, inspiracji, wspaniałych prac. 
Ależ ten grudzień zapowiada się wspaniale dla mnie!!! 

7 komentarzy:

  1. No, no, no... wiedziałam koło kogo siadać na warsztatach, może chociaż jedna setna Twojego talentu na mnie spłynęła ;)
    Gratuluję i cieszę się Twoim szczęściem.
    Mikołaj dobrze wiedział kto był grzeczny :)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję- ale ja nie jestem wcale zdziwiona.
    W tonie poprzedniczki- wiedziałam od kogo się uczyć,a i również sobie życzę 1/100 Twojego talentu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Talentu i pomysłów to Ci nie brakuje - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko, kolejne gratulacje, wspaniale dziewczyno. Twoje prace są świetne, więc w sumie nic dziwnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So very proud of you. Congratulations on being published! Looking forward to seeing so much more in 2014. I love your tags...they are beautiful! Happy Holidays I hope we work together again on the Poppystamps Design Team!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!