sobota, 2 listopada 2013

Rozmaitości świąteczne

Dzisiaj wysyp karteczek świątecznych - wszystko w jednym poście, to co mi się nazbierało w ostatnim czasie.
Dwie kartki z obrazkami vintage, z dodatkiem brokatu - co u mnie bywa rzadkością :)
Na bazach świątecznych (zielone, bordowe) zrobiłam jeszcze kartki z domkami, które możecie sobie ściągnąć z tego miejsca i tego.
I kolejne kartki na tych samych bazach, ale tym razem kwadratowe (również w stylu vintage). 
Z dodatkami sprzed 2 lat.  To rezultat ostatnich porządków w papierach.
 Stempelki z życzeniami pochodzą ze sklepu Lemonade.
Dla odmiany kartka na bazie kraftowej, z distressowym tłem
 Również na bazie kraftowej z pięknym bombkowym stemplem Waltzingmouse stamps.
I jeszcze kilka wykonanych dla Wycinanki. Z tekturami i dużym śnieżkowym stemplem z tego sklepu:
 Kilka kolorowych z cudnymi papierami Karoli Witczak
To wszystko co na dzisiaj mam, jestem ciekawa kto wytrzymał do końca ;)))
I na sam koniec chciałam się pochwalić, że jedna z moich karteczek została wyróżniona na stronie:


Bardzo mi miło! 
:*

21 komentarzy:

  1. WOW! Ależ pracowicie u Ciebie! Tyle pięknych karteczek, co jedna to piękniejsza... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie podobają mi się te z obrazkami retro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ duży wybór :-))) Piękne zwłaszcza te biało-złote :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki a te białe jakie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No wytrzymałam a jakże inaczej-jeszcze tu wrócę bo słów mi brak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous Christmas cards, Irena, each with lovely details. Congratulations on being featured, as well.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogate zbiory i jakie piękne jego elementy : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ u Ciebie pięknie i czuć już magię tych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna produkcja, co jedna to ładniejsza, wszystko wspaniale skomponowane i w dobrym stylu. Zostaję, obserwuję i zapraszam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wytrzymać do końca? żadna sztuka! te z budką dla ptaków i Wycinankowe naj...

    OdpowiedzUsuń
  11. Красивые, с удовольствием побывала в гостях!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne! Ale najładniejsze te z retro obrazkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie karteczki bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogrom! a wszystkie klimatyczne.. Inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, tyle karteczek się posypało..... Wszystkie śliczne, ale z łyżwami mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki wysyp karteczek!! I w dodatku każda piękna. :)
    Gratuluję wyróznienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ale klimat, piękne kartki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!