piątek, 22 listopada 2013

My shabby cards for Something Tattered

I am lucky enough to be on the Design Team for Something Tattered Stamps. Today, I prepared the first project - cards shabby style.

Mam szczęście być członkiem zespołu Something Tattered Stamps. Dzisiaj przygotowałam swój pierwszy projekt - dwie kartki w stylu shabby.

More photos on the blog Something Tattered.
I used the beautiful stamps: 
Użyłam w swoich kartkach pięknych stempli:
  Something Tattered Drees and Tiara Clear Stamps Set
Something Tattered Basket of Roses PARIS Clear Stamp Set
http://www.etsy.com/listing/160155383/something-tattered-dress-and-tiara-clear?   http://www.etsy.com/listing/160141644/something-tattered-basket-of-roses-paris?ref=shop_home_feat
Invite to the shop Something Tattered, where there are more beautiful stamps.
Więcej pięknych zestawów stempli znajdziecie na stronie Etsy -

A już wkrótce zapraszam na   HOLIDAY BLOG HOP
                                                 Holiday Blog Hop
Thank you for visiting.

Jestem ciekawa jak Wam podobają się moje shabby kartki?
Od jakiegoś czasu mam dylematy, czy jestem 'shabby' czy 'simple'  :) 
:*

5 komentarzy:

  1. Piękna, delikatna kartka. Tyle w harmonii i spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zwłaszcza druga :-) stempli zazdroszczę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne:) A stempli i ja zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!