środa, 20 listopada 2013

Listopadowy tag / November tag


Najpierw wytyczne:

Requirements:
 You use: button, bird, brown, burlap and brads!
My tag: 
Sam tag tworzył się najpierw w mojej głowie, miałam wizję na bardziej delikatną wersję tego co zrobiłam. Teraz tak właśnie widzę, że on prawie cały w brązach...
Do jego wykonania użyłam:
Cała galeria naszych tagów do obejrzeniu tutaj:  Gallery tags

 A ja zapraszam również do moich sąsiadek: Barbary i Idunii.
Czas leci nieubłaganie.... kto by pomyślał, że za miesiąc będzie nasz ostatni tag 2013!

25 komentarzy:

  1. Piękny i jak zawsze masa świetnie połaczonych elementów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycający! Wytyczne na ten miesiąc były super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wypasiorek... malowanie na jucie no no i nici się nie rozjechały. Połaczyłaś vintage i shabby shic

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczny! Poczułam zimę...

    OdpowiedzUsuń
  5. no śliczny !!!! bez dwóch zdań

    OdpowiedzUsuń
  6. Rudlis! This is a piece of art! Gorgeous! I hope you and your family have a wonderful holiday! Hugs, Marcy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag :) i ten przepych :) SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciłaś mnie tą pracą, pięknie skomponowane elementy i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem - wyższa szkoła jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany... no cudo, tyle piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tag super. Bardzo fajny napis w stylu kredy na tablicy. Dzieki za komentarze i za umieszczenie mojego taga w galerii. Mam nadzieje, ze bedzie edycja tagowa 2014, to swietna zabawa i fajne wyzwanie. Dzieki za organizacje 2013 edycji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, these are just stunning!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!