czwartek, 14 listopada 2013

Kraft+white= simple Christmas cards

Dzisiaj bardzo krótki post z kilkoma fotkami.
Bazą kartek jest papier kraftowy z Papierowej Galanterii, ozdobiony białym papierem wizytówkowym, pergaminem (pergamano), wiankowym wykrojnikiem oraz stempelkiem z życzeniami:
Biały papier wizytówkowy został zastąpiony pieczarkowym z kolekcji 'Mushrooms' UHK Gallery i kolejne dwie kartki (z dodatkiem białego embossingu)
I jak w tytule zaznaczyłam - tym sposobem mam kilka prostych świątecznych kartek.
Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :*

12 komentarzy:

  1. Clever idea with the wreaths, just lovely.
    Ang

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są przepiękne! Proste ale równocześnie elegancki. Monochromatyczne, a jednak przełamane bazą. Pomysł na nie bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne - uwielbiam kartki, które robisz w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędne!!! Jestem nimi zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Супер! Свежо и красиво! Морозно!

    http://myblog-burunduk.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. Są świetne, trafione w punkt :)
    Urzekł mnie stempel z szyszkami .

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza kartka z wytarganym papierem wizytówkowym,skojarzyła mi się z przełamanym opłatkiem-pięknie może być i bez wielu dodatków tak jak na tych kartkach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!