niedziela, 20 października 2013

Październikowe tagi jako s&c

Najłatwiejsze tagi na świecie to oczywiście w formie simple and clean!

źródło - Pinterest
I kilka wytycznych na październik:

  • bazą naszych tagów musi być biały papier ozdobny (wizytówkowy)! 
  • każdy dodany element może być wykonany z użyciem papierów do scrapbookingu (wzorzyste)
  • tag musi zawierać stempel z napisem (życzenie, dedykacja itp.)
  • dodajemy niewiele elementów - ma być prosto i czysto! 
A mój tag, a właściwie moje tagi wyglądają tak:
dwa bardzo simple 
 jeden bardziej ozdobny
razem:
Dzisiaj zapraszam na wspaniałą ucztę dla oczu i zmysłów - uwielbiam tagi właśnie w takiej wersji - cała galeria tutaj.
Również serdecznie zapraszam do Barbary oraz Idunii.

35 komentarzy:

  1. A ja myślałam ,że świąteczne tagi będą w grudniu planowane :-))) Piękne,zwłaszcza ten z domkami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. C&S w najczystszej postaci, ogromnie mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe tagi i te i poprzednie, rozkręciłaś się na całego... a jakie plany na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest prawdziwy styl c&s! Domki na nitkach moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bomba, ale ten z gałązką, jak dla mnie, najfajniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Są cudowne, absolutnie clean and simple, a jednocześnie bardzo klimatyczne, śliczne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne tagi, a te domeczki na sznureczkach... ach, po prostu rozczulające :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze maleństwa, fantastyczne domeczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. szefowa jak zwykle perfekcyjnie ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Great tags. Love the little red hanging houses.
    Ang

    OdpowiedzUsuń
  11. Dech mi zaparło! Są genialne w swej prostocie! Ale tak się nie bawię - chora jestem! mogę się udusić z zazdrości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne takie delikatne, subtelne :)) Wow !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te tagi, a te wiszące domki po prostu rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyczarowałaś prawdziwe cudeńka,Pozdrawiam i zapraszam do Dobrych Czasów

    OdpowiedzUsuń
  15. I co ja mam napisać? Wszystko już napisane :)) :)) :)) ale jeśli można to z niektórych pomysły skorzystam :)) MOŻNA?????

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo piękne tagi - klimatyczne i delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne, najbardziej podobają mi się te wiszące domki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne. Wiszace domki bardzo pomyslowe. Super.

    OdpowiedzUsuń
  19. W stylu c&s czujesz się jak ryba w wodzie, wspaniałe inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne wszystkie, rozmarzyłam się na temat takowych wykrojników;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. W prostocie siła, fantastyczne taki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczne! Niby tylko clean&simple, a mają w sobie tyle uroku i gracji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I love the one with the branch and little red houses. Wanna share which diecut you used?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for the kind words. I've used dies "Memory Box Dies, Tiny Village"

      Usuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!