sobota, 12 października 2013

Październikowe ATC

Jak ten czas szybko ucieka, niedawno (z opóźnieniem) robiłam atc na wrzesień, a już na
blogu ArtGrupy ATC mamy kolejny październikowy temat.
"Z wizerunkiem dziecka" i 'pismem' takie wytyczne podała nam Boei.
Gdy tylko przeczytałam temat od razu nasunęła mi się myśl, by wykorzystać jeden z dziecięcych stempli, które kiedyś w zamierzchłej przeszłości nabyłam w uroczym sklepie.
 Tło z pismem sama wykonałam (wydobyłam) przy użyciu kolorowych distressów. 
Starałam się by miało jesienne barwy.
A ponieważ stempelek - tag jest wielkości atc, nie przyklejałam go na bazę atc tylko połączyłam sznurkiem
by można było w każdej chwili przesunąć tag i zobaczyć tło i pismo :)
Po raz pierwszy użyłam papieru z nowej kolekcji UHK Gallery "DoYou Remember-Pamiętasz?" i z efektu jestem bardzo zadowolona :)
Pozdrawiam ciepło i jesiennie wszystkich zaglądających, a szczególne uściski dla pozostawiających ślad :*


17 komentarzy:

  1. takie tło zakleić - niewybaczalne by było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam że ta wymiana dla mnie będzie trudna i nie pomyliłam się-wszystko jak w zegarku zgrane-prześliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Tlo jest cudne a stempel tylko pozazdroscic

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak! tło zasłonić byłoby grzechem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne- bardzo mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne! Przepiękne tło:) Dzieła sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajkowe i bardzo, barrdzo pomysłowe wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te ATC:) Ten stempel baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne stemple i te mediaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Cudo

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne... a tych stempli, to Ci zazdrościmy, bo fantastyczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tło zachwyca! Dodatkowo te kolory.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ;) I świetny pomysł na połączeniei tła z tagiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny ATC! Cudowne tło ii te kolory wow:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!