środa, 2 października 2013

Jej portret to 'tajemnica'

Dzisiaj moje spóźnione wrześniowe ATC...
Temat "Jej portret' wybrała dla nas Klaudia z początku miałam mieszane uczucia, kogo wybrać, jak uzasadnić ten wybór. W końcu wybrałam 'gwiazdeczkę' pełną tajemnic, z którymi odeszła.
Wybór zdjęcia w szarych odcieniach nie był przypadkowy, dodałam też wiele warstw papieru oraz koronek papierowych - każda warstwa ma symbolizować tajemnicę, niedomówienia (na jej temat).
Z jednej strony fascynowała swoim sexapilem, kochana przez rzeszę wielbicieli, ale z drugiej strony nie znalazła bratniej duszy, żyła jako samotnym człowiekiem.
Malutka gwiazdka i piórko to symbole jej gwiazdorstwa. Filmy, w których grała nie trzeba chyba przytaczać - dla mnie jeden jest szczególny "Skłóceni z życiem'".

I jeszcze chciałam się pochwalić - wygrałam nowe papierki od Karoli!!!  Yupi!!!!!!!!!!!!
Mogłam wybrać jeden zestaw spośród trzech nowych kolekcji - no i wybrałam świąteczny "Christmas Bliss". Jeszcze na zdjęciu w całości, ale wkrótce będzie na kartkach świątecznych :)  



6 komentarzy:

  1. Super klimacik!!! No i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie bieli i czerni - wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, te piórka nadały wspaniałej lekkości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Atc piękne,tak się ciesze że jeden będzie mój! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!