środa, 30 października 2013

Była taka sobota

(Szkoda, że tylko jedna...)

Planowana od jakiegoś czasu. Spotkanie odbyło się w gościnnych progach Carmen. W planie było wykonanie trzech prac.
Na początku kartki świąteczne na papierach UHK Gallery "Winter is coming" - dziewczyny wykonały cudne prace - proszę zobaczyć u Carmen i Inki.
Następna praca była 'procentowa' - z użyciem tuszy alkoholowych tworzyłyśmy tła na tagach akrylowych.
To dowód, że ja również pracowałam:
Alkoholowe tagi prezentowały się tak, największe postępy poczyniła Inka, bo jej cały gotowy

Ostatnią pracą było wykonanie kartki świątecznej wielowarstwowej (wieloelementowej). Miała zawierać  7 warstw. Tu moja karteczka, dokończona w domu:
Jak widać pracowałyśmy na świątecznej kolekcji Karoli "Przytulne święta".
Po tym twórczym maratonie wcale nie czułam zmęczenia, więc znowu usiadłam do papierków i poczyniłam takie trzy karteczki
(zazdrościłam Ince, Carmen - tych prac)  chyba mi wybaczą.
Dziękuję za twórczą sobotę :*

10 komentarzy:

  1. Sobota bardzo twórcza,a prace fantastyczne, zwłaszcza warstwowa kartka świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace wyszły piękne a co do alkoholu - hmmmm zdaje się nie tylko tusze...Tyskie widzę-he he he...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne efekty z użyciem tuszy alkoholowych i takie niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje kartki jak zawsze na wysokim poziomie,masz taką siłę tworzenia,że tylko zazdrościć.A sobota wcale nie musi być tylko jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No taki czas to ja rozumiem... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że było twórczo ;) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace. i zazdraszczam wspólnego scraapowania. to niesamowita frajda jest :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!