czwartek, 24 października 2013

Ale to wciąga

Tak, tak dzisiaj kolejne karteczki z własnym tłem.
Tym razem w ulubionym stylu romantycznie i pastelowo. Dodane niewielkie akcenty czarnego koloru mają ożywić prace, by nie były za bardzo mdłe :)
Tło na papierach UHK Gallery "Winter is coming" Pamiętasz? tuszowane distressami: 'Evergreen bough' oraz 'Mowed lawn' ze sklepu scrap.com.pl
Tutaj również użyłam papieru z kolekcji 'Winter is coming' Pamiętasz? , kolor uzyskany dzięki Distress Ink 'Festive berries' oraz Distress Stain 'Dried marigold'. Kwiaty wycięte wykrojnikiem Spellbinders z papieru Arbuz.
Stempel koronka pochodzi z zestawu Dainty Doilies Waltzingmouse Stamps, a ćwiek z Craftmanii.
Myślę, że na tym nie skończę - już w sobotę czeka mnie duża dawka kreatywnego tworzenia - bardzo się cieszę!
Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony ślad i życzę Wam wspaniałego weekendu, który już blisko :*

13 komentarzy:

  1. Piękne karteczki:)
    Irenko, czy wyzwania w UHK kończą sie jakimś ogłoszeniem wyników, czy nie ma żadnego podsumowania?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Wyzwania zawsze mają ogłoszenia wyników i wyłonienie najlepszych prac. Obecne wyzwanie jeszcze trwa ok. 2 tygodnie :)

      Usuń
    2. Dziękuję Irenko:) Grzybowego szukałam i nie znalazłam, stąd moje pytanie:) Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. aaa taaakie :)) to takie mi się podobają !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż -popatrzyć i podziwiać można,trudniej wykonać :) Tyle pięknych szczególików widzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te papiery, mają tyle możliwości - chodzę dookoła nich i kombinuję - teoretycznie. Zmobilizowałaś mnie, Twoje kartki są cudne, inspirujące. Użycie stempla - genialne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, sprawiłaś właśnie, ze mam ochotę powrócić do własnych pomysłów na stemplowania. Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!