piątek, 13 września 2013

Zapowiedź nowości - w zimowym klimacie

Od kilku dni na blogu Poppy Stamps (młodszy brat Memory Box) trwa promocja nowych wykrojników i stempli firmy Poppy Stams.
Zespół Design Team prezentuje prace z nowościami, przy okazji w każdym poście jest do wygrania jedna rzecz (wykrojnik lub stempelek).
Dzisiaj jest moja kolej - przygotowałam z tej okazji 3 kartki.
Użyłam w nich gwiazdkowy border, który jest właśnie do wygrania.

  Jeśli któraś z Was chce wziąć udział w losowaniu takiego wykrojnika to zapraszam do pozostawienia komentarza na blogu Poppy Stamps o tu!
A jutro kolejna nowość :)

9 komentarzy:

  1. Piękny ten gwiazdkowy border :-))) Kartki piękne, zwłaszcza 2 i 3 :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki przypominają,że czas zacząć... no świątecznie już.

    OdpowiedzUsuń
  3. These all look fabulous Irena, you have used the dies and stamps so wonderfully!
    Ira’s Crea Corner

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kartki i wykrojniki warte grzechu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty dobrze wiesz, który rodzaj Twoich kartek ja lubię naj naj - zawsze jestem pod wrażeniem tych białych !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki niesłychanie piękne a wykrojnik - marzenie nie jednej z nas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazdki obłędne, a Twoje kartki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. to przez CIEBIE tak zimno :P:P:P:P:P:P:P:P:P

    poproszę kartki letnie !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!