sobota, 14 września 2013

I jeszcze w zimowym klimacie

Dzisiaj znowu moja kolei na małą inspirację - tym razem wybrałam dla Was ten piękny wykrojnik (z dziurkami jak w serze szwajcarskim)!
U mnie oczywiście na świątecznych kartkach:
Gdyby ktoś chciał zostać właścicielem tego wykrojnika to zapraszam na blog Poppy Stamps - gdzie wystarczy zostawić komentarz i podpisać się. A potem czekać na wyniki do 23 września.

Przypominam, że codziennie od 4 września ukazują się dwa posty na blogu Poppy Stamps, w każdym poście jest do wygrania wykrojnik lub stempelek. Wystarczy zostawić swój komentarz. 
Ostatni post będzie publikowany 17 września. Potem do 20 września będzie czas na uzupełnienie swoich komentarzy.
Wszystkie wyniki i szczęśliwców poznany 23 września :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne te kartki, już je dziś widziałam na Waszym blogu inspiracjnym:) Ach nawet nie wiesz , jak chciałabym wygrać;)Najlepiej wszytskei;P
    hehheh

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny wykrojnik i rewelacyjne kartki

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wykorzystałaś ten świetny wykrojnik!!! szczególnie ta fioletowa kartka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Irena. Kochałem swoje posty. Cieszę się, że są częścią zespołu projektowego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bąbelkowa bombka piękna, a kartka ta w fiolecie to istne cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!