środa, 11 września 2013

Czas porządków - III część

Podczas wakacji mając trochę wolnego czasu zabrałam się za porządkowanie 'przydasi'.
Stempelki silikonowe zamieszkały w dwóch segregatorach, drewniane w dalszym ciągu są w szufladzie.
Potem przyszła kolei na koronki, wstążki o czym pisałam tutaj.  
Przygotowałam sobie skrzynkę oraz listownik w stylu shabby chic. Kiedyś w podobny sposób ozdobiłam  serca-zawieszki. 
  
dodałam tekturkę z Wycinanki
podzieliłam ją na pół, delikatnie potuszowałam distressem i przykleiłam.
Tak prezentuje się na pudełku i listowniku.
 
 a wnętrza zapełnione wyglądają tak:
 

Pozdrawiam zaglądaczy, a odważnym życzę miłego twórczego dnia :*


I przypominam, że do 17 września trwa Poppy Stamps Blog Blitz - pod każdym postem zostawiamy komentarz jeśli chcemy wziąć udział w losowaniu nowych wykrojników lub stempelków firmy Poppy Stamps (to młodszy brat Memory Box)
wonderlandblitz

Poppystamps has just released a huge, brand new collection
of craft dies and cling stamps and our super talented design team is
celebrating with beautiful ideas and giveaways on our blog for two weeks!

74 brand new craft dies for Christmas and Fall
20 new Rubber Stamp designs available in cling mount


Go to the
poppy blog

7 komentarzy:

  1. Piękne połączenie, bardzo podobają mi się elementy scrapowe wykorzystane w decou. Zawartość skrzynki też śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie posegregowane, aż zamarzyłam o czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  3. paść na kolona normalnie.....cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczki wyszły Ci doskonale:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie zrobiłas te skrzyneczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful boxes! Just love your creation! I am also 1 for looking for older goodies to restore and make it work for me!
    Sweet Hugs
    Denise

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!