niedziela, 18 sierpnia 2013

U mnie znowu świątecznie

a to za sprawą Poppy Stamps. Dzisiaj kolejny raz inspiruję na blogu. Gdy otrzymałam pakiet wykrojników, a w środku Madison Windows przyznam się, że nie miałam pomysłu co z nim zrobić.
Tyle już prac zrobiono z użyciem tego wykrojnika, co można bez problemu zobaczyć tutaj.
Moja kartka nie jest zbyt odkrywcza, ale jest moja :)

W sumie do tej kartki użyłam tylko dwóch wykrojników, kawałek sznurka, koraliki i embossingowany pergamin. Jak zwykle wyszła mi prosta świąteczna kartka.
A za oknem piękne słońce, robi się znowu gorąco - życzę Wam wspaniałego wypoczynku.

6 komentarzy:

  1. Świetna! A i mnie przyszedł do głowy pewien pomysł... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card design Irena, love the paper, window and flower.

    Regards diane

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać prace z okienkami.Dla mnie to najpiękniejsze kompozycje ( oprócz pajęczyn i pająków brrr)
    to też zachwycam się Twoją kartką-zresztą nie tylko tą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!