piątek, 30 sierpnia 2013

The little thing/ Mała rzecz

Są małe rzeczy, które sprawiają, że życie jest cudowne.
Każda z nas ma pewnie ich wiele: śpiew ptaków, przyroda budząca się do życia, śmiech dzieci, nowe buty, radość tworzenia itp.
Moją małą rzeczą jest miłość - mimo tego, że miłość to coś wielkiego.
Dla mnie jedną z ważnych małych rzeczy jest radość tworzenia - szczególnie gdy wena dopisuje, odrobinę czasu na to i ma się w ręku takie cuda:
Wczoraj powstała pierwsza kartka z nowych pieczarkowych papierów UHK Gallery
 Po głowie chodzą mi różne pomysły, ale jest jedno ale.....brak czasu! Myślę, że po weekendzie będzie już trochę lepiej. Ten weekend wyjazdowy mam.
A sam pomysł, aby pomyśleć o małych rzeczach powstał dzięki temu wyzwaniu Flourish With A Bling.
Użyłam w kartce produktów z ich sklepu: FWAB Vintage.



5 komentarzy:

  1. Faktycznie pieczarkowe :)
    Ładna kartka, ładne papiery, radość tworzenia - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, a papiery rzeczywiście pieczarkowe. Fajny niespotykany kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!