wtorek, 20 sierpnia 2013

Tagowo-owocowo w sierpniu

Witam jak co miesiąc na kolejnej odsłonie tagów - tym razem w roli głównej miał być słoik i przetwory.
A tu szczegóły:
 Sierpniowy tag:

  • musi mieć element słoika (może to być stempel, tekturka, grafika itp.) albo tag może mieć kształt słoika, 
  • musi być w soczystych, letnich kolorach,
  • musi zawierać owoce lub warzywa (stempelki, grafika, tekturka, własny rysunek, ćwiek itp.) 
 Jak właśnie zauważyłam mój tag jest mniej soczysty, ale posiada słoik i coś w nim jest owocowego:

 skromne wisienki są tylko, bo ja mało produkuję zapasów na zimę, a w słoikach trzymam:
 zapraszam do inspirowania się pracami pozostałych uczestniczek tutaj cała galeria,
a tu moich sąsiadek: Idunii i Barbary.
Pozdrawiam z pięknych Beskidów :)


20 komentarzy:

  1. Romantyczny ten owocowy tag :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny- bardzo mi się podoba- zachwyca delikatnością : )Wypoczywaj !

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo delikatny i romantyczny tag - piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, przygarnęłabym oba słoiczki ;) Full romantic u Ciebie dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny tag. Udanych wędrówek życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Wisienki są wystarczająco soczyste ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się cały miesiąc męczyłam z Tą zapodaną przez Ciebie "soczystością", a Ty mi tu taki delikatny tag pokazujesz;))) No ja Ci tu palcem grożę, szkoda, że nie widzisz:P Ale słoiczek jest śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba słoiczki mi się podobają, jeden nawet chętnie bym w swojej "spiżarni" postawiła tylko przepis na niego kosztowny :) tag wyszedł taki trochę retro trochę shabby - uroczy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że u Ciebie lato w spokojnych barwach chadza :-)) W jednym słoiku pyszności a w drugim śliczności SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się taka stonowana kolorystyka, czarujący tag.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktyczne spokojne, dojrzałe lato zamknęłaś w tym słoiczku. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, świetny ten słoik, a właściwie świetne są oba słoiki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny tag - a puenta - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny słoiczek ! Całość jest fantastyczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Irenko, tag po prostu skradł moje serducho :-)
    Dziękuję :*
    http://blog.lemoncraft.pl/2013/08/lemoncraft-fan-friday_23.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny a ten sloik z cwiekami.... mmmm

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajny delikatny tag :) Mnie tez jakoś tak przez przypadek wyszło mniej soczyście ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!