wtorek, 20 sierpnia 2013

SweetStamps #131 Anything Goes/ ATC

Hello on Tuesday,
Sweet Stamps has a new challenge "Anything Goes". In my ATC. I used the beautiful new stamps that fit perfectly to the ATC (artist trading card).
 Also I used a stamp Lace Border.
My work was sent to the  Polish challenge Art Group ATC. 
It should stay on the blog Sweet Stamps Challenge. Remember, you have a chance to win a great prize - a $ 20 shopping in our Sweet Stamps store.
 Good luck!!!

************
Witam we wtorkowy poranek.
    Zanim wyruszę na krótki wyjazd w góry chciałam zaprezentować nowe stempelki Sweet Stamps. 
Firma ta właśnie wypuściła kilka zestawów stempli ArtsyfArtsy (tym razem clear), które idealnie rozmiarowo pasują do ATC! 
A ponieważ ruszyło nowe wyzwanie na Sweet Stamps Challenge Blog "Anything Goes" to oczywiście wykorzystując jeden zestaw stempli zrobiłam ATC na wyzwanie Magdy.
Ponieważ uwielbiam koronki to mam je u siebie pod trzema postaciami: koronki z dziurkacza, koronki stemplowane oraz koronka materiałowa.  
Trudno mi było uchwycić wszystkie 5 ateciaków razem więc prezentuję każdy z osobna. Zrobiłam pięć bo trudno mi było się zdecydować, który 3 stemple wybrać na wyzwanie Magdy. 

 W każdym ateciaku dodałam również odrobinę mikrokulek Marthy Stewart co ma imitować piasek na plaży. 
Mam już pomysł jak wykorzystać te stemple, przecież nie tylko jako atc, idealnie pasują do albumów wakacyjnych np. z nad morza, jezior....
Ja zmykam dalej szykować się do wyjazdu, dzisiaj to jeszcze nie koniec - zapraszam po 20 na kolejną odsłonę tagów.

16 komentarzy:

  1. Cudne, aż się chce żeby już je mieć w albumie.....: P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely card. Love that threaded rope!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautifully done! Love the peaceful blue color- and great embellishments too- especially lovin the little gold beads and the eyelet with cording/bead through it!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful designs, love the added elements and what you did with all the images.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is beautiful! I love the way this looks stamped on this paper

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice use of the new set, real pretty cards.

    OdpowiedzUsuń
  7. I love these projects of yours.
    Sweetie Hugs
    Denise
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Just lovely. Great cool breezy blue. Love the "feel" of the card set.

    OdpowiedzUsuń
  9. Simple, yet so beautiful! Love the blues! The added touch of details, is perfect! Great set!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne opowieści ateciakowe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wszystkie.......................stemple rewelacyjnie wpasowane.

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudne te karteczki są, idealne wręcz w swej delikatności

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie się prezentują - stempelki są świetne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!