środa, 28 sierpnia 2013

Sweet Stamps Challenge #132 Birthday

Hello,
I wanted to invite you to a new challenge on the blog of Sweet Stamps "Birthday'.
To make my card I used the new, beautiful stamps  ArtsyfArtsyATC Deco Frames &Silhouettes.

                 

.
 
 It should stay on the blog Sweet Stamps Challenge. Remember, you have a chance to win 
 a great prize - a $ 20 shopping in our Sweet Stamps store.
 Good luck!!!

Witam serdecznie na kolejnym wyzwaniu Sweet Stamps Challenge Blog. 
Dzisiaj chciałam zaprosić do wykonania karteczki urodzinowej. Tematyka chyba bardzo rozległa, bo mogą to być kartki zarówno dla dorosłej osoby, jak i dziecka.
 Do wykonania mojej kartki użyłam nowych stempli z kolekcji ArtsyfArtsy Deco Frames & Silhouettes 
To kolejny piękny zestaw stempli do ATC. Sylwetki kwiatów, które można użyć z dowolną ramką lub bez  dają duże możliwości wykorzystania. I mimo, że stworzone są pod małe formy (ATC) idealnie pasują na kartki. 
Mam nadzieję, że zachęcę Was do udziału w wyzwaniu - termin krótki bo do przyszłego poniedziałku, ale temat bardzo bliski każdej z nas "Urodziny" 

5 komentarzy:

  1. oglądałam juz to wyzwanie ,musi być stempelek? bo przetłumaczyłam sobie i tak mi nie wyszło,czy tylko ty go wykorzystałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elu, sklep jest producentem stempli,w wyzwaniach tego nie piszą na blogu, nigdzie nie jest ujęte by obowiązkowo użyć stempelek. ale użycie na karcie dowolnego stempla daje dodatkowe 'punkty' w wyborze najlepszej pracy.
      Wyzwania są otwarte dla każdego, nie ma obowiązku używania materiałów, stempli zakupionych w ich sklepie, ale jak pisałam dodanie do kartki dowolnego stempla jest inaczej traktowane przy wyborze nagrodzonej pracy.

      Usuń
  2. no to może i ja coś zrobię ze stemplem...
    Twoja kartka ma wszystkiego w sam raz - lubię takie i ten stempel też lubię !

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice card, I like the frame for the images.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!