sobota, 10 sierpnia 2013

Soczyście

Witam serdecznie w ten chłodny poranek. Mam nadzieję, że taka pogoda z temperaturą poniżej 30 stopni, utrzyma się przynajmniej przez jaki czas.
Dzisiaj chciałam pokazać scrapa, którego wykonałam jakiś czas temu. Przyznam szczerze, że nie są to moje ulubione kolory, z reguły lubię mniej soczyste, bardziej stonowane.
Kolorystycznie inspirowałam się tym zdjęciem:
które pochodzi z blogu Flourish With  A Bling
Blog jest firmowym blogiem sklepu z którego kiedyś otrzymałam paczuszkę z ich produktami. 
A ponieważ kolorystyka jednego elementu mi spasowała to przygotowałam pracę pod ich wyzwanie.
Użyłam również w tej pracy jeden z buttonów ze sklepu LemonCraft  z zestawu Róże 1
a kolory tła uzyskałam dzięki mgiełkom Aidy ze sklepu 13arts .

Pozdrawiam i życzę miłej, twórczej soboty.

5 komentarzy:

  1. Mega kolor do delikatnej fotografii... To pięknie "wydobywa" zdjęcie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny scrap! Trudno, żeby kolory były inne skoro inspirowałaś się tak pięknym, soczystym zdjęciem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny - kolory na życzenie z fotografią świetnie dopasowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny scrap Irenko i choc kolory mocne, to z tym zdjęciem idealnie pasują:) Śliczna fotka córci:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. That is such a beautiful page Irena, lovely photo and all of your embellishments are gorgeous! Take care, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!