poniedziałek, 8 lipca 2013

Za szybko

zleciał ten weekend! Myślę, że nie tylko to moje zdanie, ale każdej osoby, która miała okazję być podczas III Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych we Wrocławiu. Jak było? Twórczo, kreatywnie, inspirująco i bardzo sympatycznie :)
Przygotowałam krótką relację z dużą ilością zdjęć:

 Piątek - pierwsze sklepy rozkładają swój towar. Zebrało się już trochę chętnych za zakupy.
Odbyły się też pierwsze pokazy - malowanie na jedwabiu
A potem twórczo pracowałam podczas warsztatów z Aidą
 czego dowodem jest to zdjęcie
Wieczór również upłynął baaaaaaaaaaaaaardzo kreatywnie o czym wiedzą kochane szczecinianki, 
które mnie przygarnęły. Podziwiam je, że były idealnie przygotowane na wieczorne, nocne kraftowanie. 
Za rok muszę się zmobilizować i również zabrać mój podróżniczy majdan. A to dowód, że dziewczyny miały WSZYSTKO! 
Rezultaty nocnego scrapowania można było podziwiać na wystawie prac konkursowych. Zaznaczam, że szczecińskie dziewczyny powygrywały większość konkursów! 
Sobota rozpoczęła się od pokazów i warsztatów. 
Pierwszy pokaz prowadziła Wolfann 
 który cieszył się ogromnym zainteresowaniem
kolejne pokazy: z enkaustyki:
i  ceramiczne elementy w biżuterii:
Piekielna owca i Smash
w międzyczasie trwały warsztaty:
poprzeszkadzałam u Agnieszki Anny:
 gdzie tworzono takie cuda:
u Latarni Morskiej też przeszkadzałam:
a potem brałam udział w warsztatach u Piekielnej owcy. Byłam tak pochłonięta tworzeniem, że zdjęć mam niewiele:
w międzyczasie na stoisku Wycinanki odbyło się  make and take, gdzie bawili się duzi i mali:
 A to dowód, że byli tam naprawdę mali, tyci, tyci
Wpadłam też na warsztaty do Enczy :) 
gdzie większość skupiona pracowała, ale niektóre miło się uśmiechały do mnie:
 Zaproszono nas również na pokaz mody. Jedna z kolekcji przypominała mi znaną wszystkich technikę karczochową (ozdabianie wstążeczkami) 
Sobotni wieczór i późny wieczór też spędziłam w miłym towarzystwie, nawet powstał prototyp pewnej pracy (reszta kończona w domu). 
A w niedzielę rano z żalem żegnałam się z dziewczynami....... ale trzyma mnie myśl, że za rok znowu tam będę! 
A organizatorkom  (czytaj Kwiat Dolnośląski) należą się pokłony za wspaniałą organizację, miłą atmosferę i wenę, którą tam zaprosiły!

O tym kogo poznałam osobiście, z kim sobie 'machnęłam' fotki napiszę w osobnym poście. 




15 komentarzy:

  1. Było bardzo fajnie co prawda ja tylko byłam w sobotę ale już się nie mogę doczekać następnych :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super relacja!! dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukradłam Ci trzy zdjęcia, na których jestem :) Mam nadzieję, że mnie nie zabijesz :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fotorelacja :) I nawet mnie złapałaś w kadrze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super relacja! Uświadomiła mi ile rzeczy mnie ominęło ;) W przyszłym roku jadę sama :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram - to była wyjątkowo udana impreza. Tylko...

    ... za szybko, stanowczo za szybko zniknęłaś, nawet się z Tobą nie pożegnałam i jest mi z tym źle, bo tak jakoś wyjątkowo przyjemne było Twoje towarzystwo. Dziękuję! Liczę, że jeszcze się kiedyś spotkamy.
    /szczecinianka, ta która siedziała po Twojej prawej u Piekielnej Owcy :) /

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nam miło :)

    Czekamy na scrapa i do zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna relacja! Mnóstwo zdjęć! :)
    Szkoda, że się jakoś tak mijałyśmy... trzeba to nadrobić następnym razem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że bardzo udana impreza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka sup[er relacja...mnie już w sobotę nie było do końca, szybko uciekłam..wiec tym bardziej miło pooglądać i poczytać co sie działo.....u nas (Nasamste) też miałyśmy nocne spracowanie...i pewnie nie jedyne takie byłyśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ....no i bardzo się ciesze ze w końcu cie poznałam, bo tka naprawdę ty i Brises byłyście tymi pierwszymi, które pomogły mi stawiać pierwsze kroki:)...za co jestem wam baaardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Irenko, miło było Cię poznać :)
    Fantastyczna fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful blog and nice picsssssssss, kisses from méxico:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet nie trzeba mnie będzie namawiać ;)) na następne warsztaty craftowe ! a teraz czekam na Twoje dzieła...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!